GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 17 Mac 2009

Aku dah senyap seketika

Sekarang ni kwn bz yang amat..orang kata tak dan nak muat benda..bz dengan kerja..nalor.. baru baru ni dekat tempat kwn kerja kena buat tugasan untuk menjadi kan kwn se seorang yang boleh pegang jawatan yang lebih tinggi dalam kerjaya..
Oleh kerana kerja kwn ni ada berkaitan dengan masyarakat maka kwn di beri tugasan untuk menkaji sikap pengguna yang mengunakan perkhidmatan daripada syarikat tempat kwn bekerja ni..Di sini kwn pelik sangat dengan pengguna pengguna..nak kata pendekatan sivik rendah..tak lah agak nya..
Cuba perhati kan gambar yang tertera di bawah ini untuk tatapan bersama...di mana arah silap nya..se macam protes ada dengki pun ada takut pun ada jijik ada bak kata orang macam macam ada..
GUNAKAN TONG SAMPAH DENGAN BIJAK DAN JANGAN BUANG SAMPAH TAK
TENTU ARAH

Yang ini nama nya pelupusan persendirian..mula mula sorang buang sini lepas tu yang lain pun ngikut lah..

Yang ini pula tak reti reti nak masuk kan sampah ke dalam tong yang di sedia kan.. letih ngat kome..

Read more...

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP