GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 23 November 2010

Arnold Schwarzenegger mungkin berlakon balik


* Arnold Schwarzenegger


LOS ANGELES 22 Nov. - Arnold Schwarzenegger mungkin kembali berlakon apabila penggal perkhidmatannya sebagai Gabenor California berakhir pada Januari tahun depan.

Bekas bintang filem itu mengakui beliau sedang menimbangkan beberapa pilihan yang boleh diambilnya pada tahun depan dan kembali berlakon sebagai bintang filem aksi adalah satu kemungkinan.

"Menyertai kempen memerangi perubahan iklim boleh menjadi pilihan utama," kata Schwarzenegger yang muncul seketika dalam filem Sylvester Stallone, The Expendables pada awal tahun ini.

Katanya, pembabitan dalam kempen tersebut mungkin antara lima perkara yang akan dilakukannya, termasuk menceburi semula dunia hiburan dan aktif dalam dunia perniagaan.

Aktor filem Terminator itu berjaya menempa kerjaya dalam dunia perfileman, politik dan sukan bina badan dan berpendapat kejayaannya itu adalah kerana beliau mengetahui di mana letaknya kekuatan diri.. Selanjut ketik ( siNi )

***Susah nak eja nama star Hollywood ini..

7 Merujuk kepada perkara diatas :

sahromnasrudin 23 November 2010 pada 9:00 PG  

dia nie anak pakcik anud susah nak eja kan?????

Sharinginfoz 23 November 2010 pada 9:17 PG  

hmmmm nak letak jawatan gabenor ke, ooooorr dah tak jadi gabenor???

zulkbo 23 November 2010 pada 10:47 PG  

salam..
i'll be back....
(terminator)

Nancypoh 23 November 2010 pada 11:25 PG  

wah..blum habis2 lagi dgn Terminatornya tu..dia tak bz ke jadi gabenor kat California tu?? California ke kalau tak silap..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP