GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 30 Mei 2011

Pasangan Suami Isteri Terpelajar berCerai Gara-gara Remote Control


TRIBUNNEWS.COM - Gara-gara remote control, sepasang suami isteri bercerai. Menurut sang suami yang bergelar PhD dan hanya dikenali dengan nama Wang, dua kali isterinya membuatnya cedera hanya gara-gara remote control television.

"Saya menonton program television saat kembali bekerja. Beberapa saat kemudian ia mengambil remote control itu dan memindahkan program acara. Saya memintanya kembali," kata sang suami. Pertengkaran pun terjadi dan dua-duanya berusia 32 tahun. Mereka berkenalan melalui internet pada tahun 2006 dan menikah tiga tahun kemudian.

Pasangan yang tinggal di Beijing, China, ini pun mengajukan gugatan cerai. Ironisnya pasangan suami istri ini sama-sama berpendidikan tinggi karena isteri yang memiliki nama keluarga Su bergelar master.

Ketika marah, sang isteri lari ke balkoni dan berteriak kencang dan kemudian sang suami menariknya kembali.

Saat bertengkar, Wang menuduh Su menyerangnya dengan menggunakan penyepit rambut dan melukai tangannya. "Ia bahkan sangat cuak ketika saya menjalani operasi di tangan," kata Wang, yang dalam sidang itu memperdengarkan suara saat bertengkar dengan Su. Pengadilan Daerah Fangshan kemudian memutuskan pasangan itu cerai pada Sabtu, hari lalu.

* Sumber tribunews



0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP