GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 24 Mei 2011

Peramal kiamat usap kepala


TEMPO Interaktif, California - Setelah bersembunyi selama tiga hari, peramal kiamat Harold Camping hari ini mengungkapkan kiamat pasti akan datang. Kali ini, ia memperkirakan Hari Kiamat itu akan tiba pada 21 Oktober, lima bulan dari waktu sebelumnya.

Lelaki 89 tahun ini sudah dua kali salah memtafsir datangnya Hari Kehancuran, yakni pada 1994 dan terakhir 21 Mei lalu. Saking bingung atau malunya, ia bersama isterinya sampai menginap ke sebuah motel karena kiamat tidak datang juga seperti yang ia yakini.

Menurut dia, proses kehancuran pada 21 Oktober mendatang akan berlangsung sangat cepat. “Pada 21 Oktober, kalian semua akan melepaskan kekayaan dunia,” kata Camping dalam acara "Open Forum" di Family Radio miliknya. Ia menambahkan pihaknya tidak akan lagi berkempen untuk menyambut kiamat akan datang.

Selama berbulan-bulan, Camping dan para pengikutnya menyebarluaskan ke seluruh dunia soal datangnya kiamat pada 21 Mei lalu. Kempen yang menghabiskan jutaan dolar itu berlangsung dengan papan iklan, television, radio, dan Internet.

Pada kesempatan itu, Camping mengakui ia telah membuat kesalahan. Meski begitu, ia menegaskan kesalahan prediksi itu tidak menggangu pikirannya. “Jika orang ingin saya minta maaf, saya akan minta maaf,” ujar penganut Kristen aliran Evangelis ini.

Bahkan, ia menegaskan penduduk Bumi harus menyadari proses datangnya kiamat sedang berlangsung. Ia menunjukkan salah satu tanda kiamat akan tiba, yakni makin banyaknya kaum gay yang bangga dengan identiti mereka.

* Sumber Tempointeraktif



5 Merujuk kepada perkara diatas :

Ateh Nour 24 Mei 2011 pada 11:27 PTG  

Sallam En Relevan,

Malunya dia,
Dia tak sebut pulak 21 oktober tahun bila?

zulkbo 24 Mei 2011 pada 11:29 PTG  

salam..
ermmm..dah tobat ke belum
mamat tu..tahu nak kimat?

Guru 25 Mei 2011 pada 7:41 PG  

Habis berjuta duit nak sambut kiamat...

Tanpa Nama ,  25 Mei 2011 pada 9:43 PG  

tengok..orang putih pun pecaya ade nye kiamat...subahanaallah..

Tanpa Nama ,  26 September 2011 pada 6:09 PTG  

moga-moga dunia cepat kiamat !!!!!!!!!! Amin Ya Robbal Alamin Semoga Allah SWT mengabulkannya Secepatnya !!!!! Amiiinnn Yaa Robbal Alamin !!!!!!

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP