GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 29 Ogos 2011

Mahasiswi edar gambar bogel sendiri untuk lanjut kuliah


* Salah satu pose bogel Zizi

TRIBUNNEWS.COM, BEIJING - Demi boleh melanjutkan kuliah, seorang mahasiswi di Beijing China menganjurkan pameran foto bogel dirinya sendiri. Su Zizi (19) -bukan nama sebenarnya- yang nekad menganjurkan foto bogel dirinya di tempat kuliahnya tersebut.

Seperti dipetik dari TNN, tindakan Zizi ini tentu saja membuat gempar warga Beijing, terlebih para mahasiswa Universita Renmin, tempat Zizi kuliah. Menurut Zizi, ia meganjurkan pameran itu pada akhir bulan lalu.

Pihak universita pun berusaha melarang pameran bertajuk "Who am I?" tersebut serta memblok situs yang menampilkan foto-foto Zizi.Zizi mengakui, dari setiap lembar foto yang dijualnya, ia boleh mendapatkan penghasilan yang cukup lumayan yakni sekitar 680 ribu.

"Sembilan bulan lalu, aku melakukannya kerana perlu wang untuk membayar wang kuliah dan melunasi tagihan kesihatan nenekku," ujar Zizi saat menjelaskan mengapa ia mau melakukan hal tersebut.

Namun lebih lanjut, Zizi menjelaskan bahwa ketika ini dirinya benar-benar tertarik menjadi seorang seniman. Bahkan ketika ini ia menuturkan ingin menjadi "body artist".

"Apa yang saya lakukan adalah legal. Foto yang saya tampilkan adalah suatu bentuk karya seni. "Kerana itu, aku juga berfikir selain menjadi body artist aku juga tertarik jadi fotografer," tambahnya.

* Sumber tribunnews



4 Merujuk kepada perkara diatas :

Sayidah Nafisah Ruslan 29 Ogos 2011 pada 12:56 PTG  

macam2 la org zaman sekarang ni. ade je care nak dpt duit..
selamat hari raya :)

Aku Anak Pahang 29 Ogos 2011 pada 2:12 PTG  

Hari esok boleh nengok gambor nie hehehe....

Tanpa Nama ,  2 Oktober 2012 pada 5:18 PTG  

bgus'' bwat yg mw gtw silahkan tpi di nraka lu tanggung smua x
sbagian wanita itw munafik..!

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP