GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 24 Ogos 2011

Mengaku Sebagai Vampire, Remaja Ini Gigit Perempuan


* Lyle Monroe Bensley (19) menggigit seorang wanita kerana merasa dirinya vampire yang sedang kelaparan.

TRIBUNNEWS.COM, TEXAS - Terkadang penyakit kejiwaan memang tidak jelas asal-usulnya. Seperti yang dialami oleh Lyle Monroe Bensley (19) yang menggigit seorang wanita kerana merasa dirinya vampire yang sedang kelaparan.

Seperti dilpetik Sydney Morning Herald, Bensley memasuki apartement seorang wanita di Galveston, Texas dengan mengenakan seluar pendek Ketika berhasil masuk, Bensley menggeram dan mengeluarkan suara berdesis dan langsung menggigit serta memukul wanita tersebut diatas ranjang.

Aksi Bensley ini diketahui kepolisian setempat dan langsung mengejar Bensley. Juru cakap kepolisian setempat, Kapten Jeff Heyse, menyatakan saat itu Bensley menyeret seorang wanita keluar apartement, namun korban berhasil lari.

"Dia mencuba memanjat pagar untuk kabur. Saat ditangkap, dia berteriak-teriak mengaku sebagai vampire berusia 500 tahun yang sedang kelaparan.

''Saya pernah berurusan dengan sejumlah orang yang mengaku sebagai Yesus dan sebagainya, tetapi baru kali ini saya melihat ada orang yang mengaku dirinya sebagai vampire," ujar Jeff.

Sedangkan menurut ahli psikologi klinis AS, Profesor Josh Klapow dari University of Alabama, menyatakan filem-filem popular dan siaran-siaran television seperti Twilight dan True Blood dapat menginspirasi orang-orang dengan penyakit jiwa.

"Vampire sangat menonjol di masyarakat kita saat ini dari sudut pandang kultur pop. Informasi itu boleh mendorong halusinasi," ujar Josh.

Sementara itu paramediks setempat telah memastikan bahwa Bensley tidak sedang dalam pengaruh narkoba ketika kejadian. Bensley ketika ini ditahan dengan jaminan uang US$ 40 ribu dan akan menjalani pemeriksaan kesihatan jiwa.

* Sumber tribunnews



0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP