GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 29 September 2011

3 Beradik ini lahir pada tarikh yang Sama


LONDON - Seorang bayi terlahir dengan tanggal kelahiran yang sama dengan kedua kakak lelakinya.

Kyle Kellett yang baru saja dilahirkan pada tanggal 20 September kemarin, berbagi hari ulang tahun yang sama dengan kedua kakaknya, Keirang (6) dan Kaiden (3).Sementara kedua orangtuanya Kellet (24) dan Merv Jeans (35), masih tidak percaya bahwa mereka berhasil mendapatkan hari tersebut secara kebetulan.

"Saya tidak percaya berhasil lagi. Ini sangat menyenangkan. Kini saya memiliki tiga K pada tanggal lahir yang sama," ujar sang ibu Sammy dengan bangga.

Ketiga anak laki-laki tersebut tidak hanya lahir pada tanggal yang sama, tapi mereka juga lahir di rumah sakit yang sama pula di Royal Preston.

Seperti dilpetik The Sun, Kamis (29/9/2011), bulan ini merupakan bulan yang sangat mahal bagi keluarga tersebut, pasalnya sang ayah Merv merayakan hari ulang tahunnya dua hari setelah ketiga anaknya ulang tahun.

* Sumber Okezone



1 Merujuk kepada perkara diatas :

Fira hilwa 29 September 2011 pada 10:07 PTG  

normal @ pembedahan? klu lahir secara pembedahan, itu bkn kebetulan :)

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP