GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 23 September 2011

Gambar : Isteri rantai suami di India


* KALYANI DAS (kiri) merantai tangan suaminya pada tingkap sebuah kereta api semasa dia dalam perjalanan ke Kolkata dari kampung Mallickpur, India baru-baru ini.

NEW DELHI - Seorang isteri, Kalyani Das bertindak untuk merantai tangan suaminya yang telah dikahwininya selama 50 tahun.

Das yang berusia 60 tahun akan merantai tangan suaminya yang sakit mental itu, Pachugopal yang berumur 65 tahun. Menurut wanita itu, suaminya mengalami masalah sakit mental kerana masalah keluarga yang dihadapinya kira-kira tujuh tahun lalu.

Kalyani bekerja di sebuah warung tepi jalan dengan memperoleh pendapatan AS$1.05 (RM3.31) sehari. Menurutnya, dia berharap suaminya akan meninggal dunia bagi membolehkan penderitaannya hidup bersamanya berakhir.


Dia berkahwin semasa umurnya 10 tahun. Kalyani akan merantai tangan suaminya yang dibawa pergi ke tempat kerjanya bagi mengelak dia melarikan diri dan menderanya semasa dia sedang bekerja.

Kaki Pachugopal juga dirantai di tepi sebuah bangunan semasa isterinya sedang bekerja. Dia merantai tangan suaminya pada tingkap semasa mereka menaiki sebuah kereta api dari kampung Mallickpur ke tempat kerjanya di Kolkata. - Reuters

* Sumber



2 Merujuk kepada perkara diatas :

suriani azwan 23 September 2011 pada 3:00 PTG  

hai..macam ni pun ada..macam2 la kat dlm dunia ni...salam perkenalan...bw di sini...

.

btw nak mintak tlg untuk klik di sini

http://www.ourbestmoments.com.my/gallery-details/46194

kemudian klik like kat icon love pic sue..tq tau...


psssttt...cuba buat berita mengenai contest yg sue

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP