GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 24 September 2011

Tembak guru sebelum bunuh diri


* DAVID...disifatkan pendiam, sopan, budak baik.

SAO PAULO: Seorang murid berusia 10 tahun menembak gurunya di depan rakan sekelas yang ketakutan sebelum dia membunuh diri.

David Nogueira, anak anggota polis, melepaskan dua das tembakan terhadap Rosileide Queiros de Oliveira dengan menggunakan pistol .38 milik bapanya di depan 25 murid lain.Ketika guru itu terbaring di lantai dengan lumuran darah, David meluru keluar dari bilik darjah menuju ke dewan dan menembak dirinya di kepala.Rosileide dikejarkan ke hospital dengan helikopter dan dilaporkan selamat.

Tulang pahanya patah sementara kepala lututnya pecah. David juga dibawa ke hospital tetapi mati tidak lama kemudian.Kejadian berlaku di Alcina Dantas Feijao, sebuah sekolah terkenal di daerah Sao Caetano do Sur di negeri Sao Paulo, Brazil pada jam 3.50 petang waktu tempatan.

Jurucakap Polis Tentera, Robinson Castropil berkata: “Murid itu meminta kebenaran untuk ke bilk air dan apabila masuk ke kelasnya semula, dia menembak guru itu. “Dia kemudian meluru keluar dari kelas itu sebelum menembak dirinya.”

Polis masih menyiasat bagaimana David memperoleh pistol itu dan motifnya melakukan jenayah itu.Menurut rakannya, sehari sebelum kejadian, David bercerita mengenai keinginannya menembak guru itu dan dirinya. Dia bagaimanapun tidak mendedahkan motifnya.

Seorang jiran keluarga murid itu, Paulo Roberto Caetano da Silva, 49, menyifatkan David sebagai ‘pendiam, sopan dan budak baik.’

“Saya tidak percaya dia akan berbuat demikian,” katanya.Kaunselor keselamatan bandar berkenaan, Moacyr Rodrigues berkata, bapa David, Nilton Evangelista Nogueira menjadi anggota polis sejak 14 tahun lalu dan mempunyai rekod perkhidmatan yang baik. - Agensi

* Sumber myMetro



1 Merujuk kepada perkara diatas :

jeragang 25 September 2011 pada 3:41 PG  

air yang tenang jangan sangka takde buaya..... naga pung duk bertapa

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP