GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 25 Oktober 2011

Ahli Parlimen terkejut bekas isterinya pelacur



* MIKE WEATHERLEY bergambar
bersama Carla semasa mereka menjadi suami isteri.


LONDON - Seorang Ahli Parlimen dari Parti Konservatif, Mike Weatherley, 53, terkejut besar dan sedih apabila dia mendapat tahu bahawa bekas isterinya yang merupakan warga Brazil yang dikahwininya sebelum ini selama tujuh tahun kini menjual tubuh dengan menjadi pelacur, lapor sebauh akhbar semalam.

Pendedahan dibuat sebuah akhbar yang menyatakan Carla Weatherley, 39, bekerja sebagai tukang urut dengan menggunakan tiga nama samaran, Bea, Adriana dan Bianca. Wanita itu dikatakan menerima bayaran £70 (RM336) setiap kali memberi perkhidmatan dan bekerja di tiga buah rumah pelacuran.

Aksinya yang melakukan tarian bogel dengan memakai pakaian dalam berwarna merah jambu dan hitam pernah dirakamkan oleh seorang wartawan yang menyamar menjadi pelanggannya.

Pasangan itu bertemu di Rio de Janeiro, Brazil apabila Weatherley berkunjung ke bandar raya itu atas urusan perniagaan.

Mereka kemudian berkahwin di Brighton pada tahun 2003 yang merupakan perkahwinan kedua buat Weatherley.Weatherley menyatakan beliau tidak tahu bahawa isterinya menjual tubuh namun dia mendakwa masih kekal sebagai kawan baik selepas mereka berpisah sejak Februari lalu.

"Saya masih sangat terkejut dengan berita ini dan cuba untuk menerimanya. Saya ada bukti bahawa kami sudah berpisah dan saya boleh menunjukkannya jika perlu," katanya sambil menangis. - Agensi

* Sumber



0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP