GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 28 Oktober 2011

Berharap Arwah Akan Kembali, Mayat Suami Disimpan

Ilustrasi : Orange

BOGOTA - Seorang wanita asal Colombia menyimpan jasad suaminya yang sudah mati selama beberapa bulan di rumahnya. Wanita ini berharap boleh menghidupkan suaminya kembali.

Alba Yacue, yang tinggal di Desa La Umbria, bahagian selatan Colombia, menyimpan jasad dari suaminya, Lucio Chacue, yang mati pada usia 61 tahun di rumahnya.

Alba menyembunyikan jasad itu dan menunggunya sampai arwah suaminya kembali. Kelakuan Alba cukup membuat para warga curiga dan ketika seorang polisi penyelidik tiba di rumah Alba, mereka menemukan jasad Lucio di atas ranjang.

"Jasad itu sudah dalam keadaan membusuk dan mengeluarkan bau yang amat menyengat, namun Alba tetap bertahan dengan harapan, suaminya akan hidup kembali. Alba juga sudah menjanjikan kehidupan bagi suaminya," demikian menurut Suratkabar La Nacion, seperti dipetik Orange, Jumaat (27/10/2011).

Saat Lucio wafat, Alba meminta Rumah Pemakaman La Paz untuk mengurus jenazah suaminya dan mengembalikan jenazah Lucio kerana Alba ingin Lucio dikubur di halaman belakang rumahnya.

"Selama 40 tahun saya bekerja sebagai pengurus jenazah, saya tidak pernah melihat kes ini. Kes ini membuat kami bingung," ujar pengurus jenazah, Evangelista Ome.

* Sumber Okezone



0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP