GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 28 Oktober 2011

Ibu tumpang berhutang RM673,000 lepas pasangan Austria larikan anak


* CARRIE bersama pasangan Bako dan anak kembar mereka.

COLORADO: Seorang ibu tumpang dari Colorado terpaksa membayar bil kesihatan berjumlah AS217,000 (RM672,699) selepas melahirkan bayi kembar untuk pasangan dari Austria yang melarikan diri dari Amerika Syarikat bersama bayi kembar itu.

Carrie Mathews berkata, dia hampir mati ketika melahirkan anak Rudolf dan Teresa Bako Julai lalu kerana mengalami komplikasi teruk.

Walaupun kedua-dua keluarga itu sudah menandatangani kontrak, termasuk membayar bil kesihatan, Carrie berkata, pegawai kesihatan meminta bayaran tetapi pasangan Bako enggan berbuat demikian.

Carrie memberitahu 9News, dia bertemu pasangan Bako yang ‘sempurna’ itu selepas menemui sesawang Pusat Ibu Tumpang dan Anak Angkat Kebangsaan di internet.Katanya, pasangan itu dalam lingkungan 50-an sudah 20 tahun cuba mendapatkan anak.

Pasangan itu bersetuju membayar AS25,000 (RM77,500) untuk mengandungkan seorang anak dan menandatangani kontrak 30 lebih halaman tentang perkara yang mungkin berlaku ketika kehamilan dan bayaran yang perlu diselesaikan.

“Pasangan itu akan membayar AS2,000 (RM6,200) setiap bulan (jumlah besar RM77,500), Mereka akan memasukkan wang ke dalam akaun di agensi,” kata Carrie.

Katanya mereka masih berhutang sebanyak AS$14,000 (RM43,400) kepadanya.Menurut laporan, Carrie terbang ke Cyprus untuk proses pemindahan embrio.

Pasangan Bako membayar kos penerbangan dan tempat tinggal selama 17 hari ketika dia berada di sana.Katanya dia hamil dengan bayi kembar dan tidak seperti kehamilannya yang dulu, kali ini dia mengalami masalah.

Carrie mengalami pra-eklampsia, satu masalah kesihatan yang membawa kepada hipertensi kepada ibu mengandung dan boleh menyebabkan kematian.

* Sumber myMetro



0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP