GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 25 Oktober 2011

Melekat selepas tiru aksi Kama Sutra


* SEPASANG kekasih menghabiskan masa romantik ketika waktu senja. - Gambar hiasan.

KALHUGA - Gara-gara mahu mencuba aksi seks baru, sepasang suami isteri warga emas di Rusia terpaksa dikejarkan ke hospital setelah tubuh mereka melekat, lapor sebuah akhbar semalam.

Mangsa Ivan Sokolov, 56, terkejut apabila isterinya Valentina, 51, mengalami kekejangan otot apabila mereka mencuba 'posisi sedikit sukar' menurut buku manual hubungan kelamin, Kama Sutra.Selepas sejam gagal melepaskan diri, pasangan itu akhirnya membuat keputusan menghubungi perkhidmatan bantuan kecemasan di sini.

Doktor-doktor di sebuah hospital di Kalhuga tidak dapat menahan diri daripada tertawa selepas pasangan itu tiba di wad kecemasan dalam keadaan melekat.

"Lelaki itu terdesak untuk membebaskan diri dan akhirnya berjaya berbuat demikian tetapi isterinya tidak bernasib baik kerana terpaksa dirawat ekoran kejutan otot," kata seorang doktor.

Seorang rakan memberi buku panduan itu kepada mereka dan pasangan tersebut membuat keputusan untuk mencuba beberapa posisi Kama Sutra buat kali pertama.

"Anda memerlukan tahap kecergasan tinggi untuk melakukan sesetengah posisi Kama Sutra termasuk posisi 'Indrani' yang dilakukan pasangan tersebut.

Kedudukan itu sukar bagi pasangan warga emas seperti mereka," kata seorang pakar hubungan seks. - Agensi

* Sumber



3 Merujuk kepada perkara diatas :

Unknown 25 Oktober 2011 pada 10:31 PTG  

lebih baik ikot cara yg biasa...errkkk...sori xde experience lg....keh3

nurhamizatulzullraooh 28 Oktober 2011 pada 10:13 PG  

macam-macam hal..maaf belum ada pengalaman tapi pelik macam mana boleh melekat?ada gam ke?

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP