GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 30 April 2012

Justin Bieber perlu minta maaf : Syahrini


SYAHRINI kecewa dengan kenyataan Bieber.

JAKARTA: Penyanyi pop Amerika Syarikat Justin Bieber menerima banyak kecaman daripada pelbagai pihak ekoran kenyataannya yang memperlekehkan Indonesia. Artis Syahrini juga tidak ketinggalan menyuarakan tidak puas hati atas sikap penyanyi remaja itu.

Melalui akaun Twitternya, penyanyi lagu “Kau yang Memilih Aku” itu meluahkan kekecewaannya terhadap Bieber. Dia meminta kekasih penyanyi itu Selena Gomez supaya meminta maaf daripada rakyat Indonesia.

“Justin Bieber perlu meminta maaf kepada rakyat Indonesia,” katanya dalam akaun Twitter miliknya @PrincesSyahrini, semalam.

Menurut Pengurusnya, Reindhy, Syahrini kecewa dengan kenyataan Bieber yang dibacanya menerusi pelbagai sumber laman berita Indonesia di Internet. Dia berkata, kenyataan Bieber itu tidak beretika.

“Menurut Syahrini kenyataan Bieber itu tidak beretika. Apalagi, penyanyi itu mempunyai ramai peminat di Indonesia dan sikapnya itu seperti tidak menghargai peminatnya di Indonesia,” katanya. - kompas.com

* Sumber

1 Merujuk kepada perkara diatas :

redlomo 30 April 2012 pada 3:35 PTG  

mmg patut minta maaf jer.. ingat walaupun anda bintang besar bejgn lupa sapa yang mengangkat anda dia atas sana...

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP