GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 29 September 2012

Siti Nurhaliza Mahu Kuruskan Badan


Datuk Siti Nurhaliza. Foto UTUSAN
KUALA LUMPUR: Penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin, 33, mahu menurunkan berat badannya sehingga 55 kilogram (kg), walaupun sudah memiliki berat yang ideal iaitu 58 kg.
Siti berkata, penurunan berat badan itu harus dibuat kerana enggan kelihatan besar apabila tampil di televisyen.
"Walaupun di luar orang nampak dah elok, kita tetap akan nampak empat kilogram lebih besar apabila muncul di televisyen.
"Buat masa ini saya sudah pun mula menjaga pemakanan dan bersenam untuk mendapatkan berat seperti yang diinginkan," katanya.
Siti ditemui pada majlis makan malam bersama rakan-rakan media, pereka fesyen dan jurusolek di kediamannya di Bukit Antarabangsa dekat sini.
Siti bersama suaminya, Datuk Seri Khalid Muhammad Jiwa. Foto UTUSAN
Tambah Siti, antara sebab lain dia ingin menurunkan berat badannya ialah sebagai persediaan untuk mengadakan konsert di Grand Ballroom, Bukit Gambang Resort City, Gambang, Pahang yang akan berlangsung pada 9 November depan.
"Seperti biasa, setiap kali mengadakan konsert, persiapan daripada segi tenaga dan mental perlu dibuat kerana ingin memberikan yang terbaik buat para peminat.
"Jadi selain menjaga makan untuk kurus, ia juga salah satu persediaan diri untuk konsert berkenaan. Bulan Oktober ini, semua makanan kegemaran saya akan “disekat” buat sementara waktu," selorohnya.
Konsert yang dianjurkan oleh Creative Stars Empire Sdn Bhd itu menyediakan sebanyak 4,000 tiket.
Ia dijual dengan harga RM338 (tempat duduk VIP) dan daripada RM98 hingga RM238 untuk tempat duduk lain. Tempahan boleh dibuat dengan menghubungi talian 09-5173609.
Sementara itu, Siti juga bakal mengadakan konsert jelajah di beberapa buah lokasi di Indonesia pada Disember depan.
"Semua itu masih lagi dalam perancangan dan ia akan di umumkan sekiranya perancangan itu menjadi.
"Dalam pada itu, syarikat rakaman dari negara tersebut iaitu Virgo 'melamar' saya untuk membikin sebuah projek album bagi pasaran di sana. Tetapi segala rakaman akan di buat di sini (Malaysia).
"Insya-Allah saya akan menggunakan khidmat komposer seperti Sammy Simorangkir dan Adi (6ixth Sense) ," katanya.
* Sumber mStar Online

1 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP