GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 30 Oktober 2012

Amber Chia Selebriti Istimewa Perkahwinan Lee Chong Wei


Chong Wei dan Amber Chia - Foto: redcarpet.net.my
PETALING JAYA: Peragawati terkenal, Amber Chia merupakan satu-satunya selebriti yang akan di undang ke majlis perkahwinan jaguh badminton negara Datuk Lee Chong Wei pada 10 November depan.
“Amber adalah satu-satunya rakan selebriti yang saya kenali. Jadi, saya mengundang dia secara peribadi ke majlis perkahwinan nanti,” kata Lee seperti dipetik portal Red Carpetketika sesi fotografi pra-perkahwinannya di Pulau Pinang.
Amber bakal menyerikan majlis itu di samping teman-teman rapat Lee termasuklah pemain badminton Indonesia, Taufik Hidayat.
Bagaimanapun, jaguh badminton nombor satu dunia, Lin Dan tidak dapat turut serta kerana terbabit dalam sebuah kejohanan pada tarikh tersebut.
“Dia (Lin Dan) memberitahu saya dia tidak dapat menghadirinya,” kata Lee.
Difahamkan, bakal pengantin itu masih belum memutuskan senarai akhir tetamu VVIP, tetapi dia sudah menjemput Yang di Pertuan Agong, Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor.
Lee dan bakal isterinya, Wong Mew Choo bakal meraikan hari bahagia mereka dalam sebuah majlis resepsi tertutup di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur pada 10 dan 11 November depan.
Mereka akan disatukan dalam satu upacara pada 9 November dalam sebuah jamuan teh untuk ibu bapa dan keluarga terdekat.
“Kami masih berbincang mengenai tarikh sesuai untuk mendaftarkan perkahwinan ini. Pada waktu ini, kami terlalu sibuk. Terlalu banyak perkara perlu dilakukan sebelum majlis itu,” katanya.
Namun, jelas Lee, pada majlis itu nanti pihaknya tidak mengundang pihak media.
“Saya mahu keluarga, rakan-rakan dan tetamu bergembira pada majlis kami tanpa kehadiran pihak media.
“Saya berharap semua pihak faham bahawa saya dan Mew Choo mahu diberi ruang privasi,” katanya.
Lee turut berkata, dia sedang berbincang dengan stesen penyiar Astro berhubung hak penyiaran majlis resepsi itu dengan kadar harga yang enggan didedahkan.
“Ya, saya menjual hak penyiaran majlis resepsi saya kepada mereka (Astro). Kami sedang berbincang mengenai perkara itu dalam masa beberapa hari ini,” katanya.
* Sumber mStar Online

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP