GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 31 Januari 2013

Gila : Isteri Letak Racun dialat Kelaminnya untuk bunuh Suami

Ilustrasi (Sumber : Mirror.co.uk, uniknya.com)

Brazil - Seorang wanita asal Brazil digugat oleh suaminya sendiri kerana nekad ingin membunuhnya dengan meletakkan racun di alat kelamin dan meminta sang suami untuk melakukan oral seks.

Dipetik dari Mirror, sang isteri dituduh telah menanam bahan toksid pada alat kelaminnya sebelum mengajak sang suami untuk melakukan hubungan intim.

Ketika sang suami sudah siap untuk melakukan hubungan intim, ia menaruh curiga apabila merasa ada bau yang aneh disekitar kemaluan isterinya. Dan kerana hal tersebut, ia pun menolak ajakan sang isteri untuk memuaskan hasratnya.

Merasa penasaran, sang suami kemudian membawa isterinya itu ke rumah sakit di Sao Jose do Rito Preto untuk diperiksa dan mencari penyebab dari bau yang tidak biasa tersebut.

Sang suami bersyukur ia terlepas dari kematian apabila mengetahui hasil pemeriksaan doktor yang mendapati adanya jejak bahan toksik di bawah kemaluannya.

* Sumber Mirror.co.uk, uniknya.com, Januari 2013


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP