GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 31 Januari 2013

Jiyoon 4Minutes akui kaki tak cantik


ANGGOTA kumpulan 4Minutes, Jiyoon (gambar) bersama seorang lagi anggota kumpulan itu iaitu Gayoon yang kini muncul untuk mempromosikan album duet gabungan mereka menerusi kumpulan 2Yoon masing-masing melahirkan perasaan tidak puas hati terhadap kaki mereka.
Mereka membuat kenyataan tersebut ketika muncul dalam program TV di saluran KBS 2TV, Generation Empathy Saturday baru-baru ini.
Kata Jiyoon: "Kaki saya tidaklah begitu cantik."
Gayoon pula mengakui saiz tapak kakinya agak kecil, manakala buku lalinya sangat kurus.
"Jadi, untuk menutup bahagian buku lali saya kelihatan agak kurus itu, saya sentiasa memakai sarung kaki yang boleh menutupi bahagian itu," katanya.
Dalam episod yang sama, Gayoon berkongsi mengenai pengalaman tentang sesi fotografi yang membabitkan dirinya dengan seekor ular.
"Saya takut kepada haiwan berbulu tetapi tidak dengan yang licin seperti ular. Saya juga sangat berminat dalam fesyen, jadi saya cadangkan idea bergambar dengan ular itu," katanya.
* Sumber kosmo! Online


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP