GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 30 Januari 2013

Katie Price Mula Bosan Selepas Nikah Penari Bog3l


Katie dan Kieran Hayler mendirikan rumah tangga pada 17 Januari lalu di Pulau Caribbean.
SELEPAS 11 hari mendirikan rumah tangga buat kali ketiga dengan lelaki penari bogel Kieran Hayler, dikhabarkan Katie Price sudah bosan dengan perkahwinannya itu.
Model dan juga ahli perniagaan itu mempertahankan dirinya dengan berkata, dia mempunyai sedikit masalah dalam memilih lelaki terbaik sebagai suaminya dan perkahwinan buat kali ketiga itu bukanlah satu isu yang besar.
"Seperti biasa, pada awalnya saya selesa dengan hubungan yang dijalinkan dan selepas itu, susah untuk menggambarkan perasaan itu.
"Ini baru perkahwinan saya yang ketiga, tak perlu diperbesarkan isu ini. Joan Collins pernah berkahwin sebanyak lima kali, Liz Taylor pula lapan kali manakala Zsa Zsa Gabor sehingga sembilan perkahwinan" katanya kepada portal DigitalSpy.
Katie dan Kieran mendirikan rumah tangga pada 17 Januari lalu di kepulauan Caribbean.
Sebelum ini, Katie pernah mendirikan rumah tangga bersama penyanyi Peter Andre pada tahun 2005 hingga 2009 dan Alex Reid (2010) selama setahun.
Dia juga pernah bertunang dengan Leandro Penna pada Oktober tahun lalu
* Sumber mStar Online

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP