GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 31 Januari 2013

Penari Erotis Lakukan Aksinya dalam Cuaca Dingin


Penari China di tengah kedinginan (Foto: Orange)

BEIJING - Penari erotis di China unjuk kebolehannya menari dalam keadaan cuaca sejuk. Para penari ini sengaja mempamerkan tarian seksi mereka di ruang terbuka, kerana ingin warga bersikap dingin terhadap mereka.

China saat ini sudah mempunyai pasukan penari erotis untuk setiap pertandingan. Tetapi tarian yang biasa disebut Pole Dancing ini dicaci hampir di seluruh Negeri Tirai Bambu. Lebih-lebih lagi, Kerajaan China menganggapnya sebagai sebahagian daripada industri seks.

"Kami berlatih seperti layaknya seorang atlet. Tidak ada seksi dari apa yang kami perlihatkan. Ini seperti halnya senam," ucap seorang ahli pasukan, Song Yao, seperti dikutip Orange, Rabu (30/1/2013).

"Apabila orang menghilangkan pandangan kotor terhadap kami dan melihat tariannya, mereka akan berfikir ini sama sekali bukan erotis," katanya.

Beberapa orang yang melihat persembahan tarian ini sedikit menghilangkan kesan negatif daripada tarian yang diperlihatkan para penari ini. Warga pun mengapresiasi ketika melihat para penari itu menari di cuaca sejuk.

Pole dancing adalah jenis tarian yang biasa dilakukan oleh sebuah kelab malam. Para penari menggunakan sebuah tiang sebagai media bantu dan para penari pun kerap bergelantungan di tiang tersebut, sambil meliukan tubuh mereka. Pakaian yang minimum, serta lokasi tempat tari menumbuhkan citra negatif dari jenis tarian itu.

* Sumber okezone.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP