GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 8 Januari 2013

Semakin Serius,Buah Zakar Wesley Warren Jr. Terus Membesar


Wesley Warren Jr. Wesley didiagnosa menderita penyakit kantung pelir gajah. Hal ini berikutan keadaan buah zakar Wesley yang terus menerus dipenuhi cecair.

Los Angeles - Seorang lelaki yang tinggal di Los Angeles, Amerika Syarikat (AS), mengalami kelainan fizikal yang jarang ditemui. Lelaki ini mempunyai buah zakar yang terus membesar. Walhasil, hingga kini buah zakar lelaki ini mempunyai berat sebanyak 45,3 kilogram.

Dilansir Tribunnews.com dari asiaone.com, lelaki itu bernama Wesley Warren Jr. Wesley didiagnosa menderita penyakit kantung pelir gajah. Hal ini berikutan keadaan buah zakar Wesley yang terus menerus dipenuhi cecair.

Disebutkan, kelainan kantung pelir gajah biasanya disebabkan oleh jangkitan parasit yang disebarkan oleh nyamuk. Penyakit ini pun menghalang sistem limfatik badan. Hal ini menyebabkan pembengkakan ketika cecair terkumpul dalam rangkaian.

Walau bagaimanapun, doktor yang merawatnya, tidak termasuk adanya penyakit menular di dalam darahnya. Mereka juga belum berjaya mencari faktor penyebabnya.

Wesley menduga hal itu disebabkan apabila ia tidak sengaja menendang buah zakarnya dengan kakinya sendiri ketika ia tengah tertidur di akhir 2008.

Lelaki berusia 47 tahun itu langsung merasakan sakit luar biasa, dan ketika ia terbangun keesokan harinya, ia mendapati buah zakarnya membengkak menjadi sebesar bola sepak.

Dia akan pergi ke pusat perubatan untuk mencari bantuan, di mana doktor mendiagnosanya mengalami jangkitan. Ia pun harus meminum ubat antibiotik selama dua minggu. Namun bengkak di buah zakarnya tidak juga mengempis. Ia kemudian memeriksa dirinya ke sejumlah doktor yang lain, termasuk seorang pakar lymphedema.

Akibat besar buah zakarnya, Wesley mengaku sukar buang air kecil dengan betul. Ia memakai peti susu dan bantal untuk menyokong buah zakarnya.

* Sumber tribunnews.com



1 Merujuk kepada perkara diatas :

Unknown 13 Januari 2013 pada 11:42 PG  

uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP