GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 28 Februari 2013

5 Foto Hot s3ksi Rihanna dalam Instagram


Rihanna sempat mengaku memilih untuk tidak berpakaian dari pada harus menutupi tubuh seksinya. Melalui akaun Instagram miliknya Rihanna sering pamer gambar Toplessnya Lihat sendiri aksi Rihanna di Instagram  seperti dipetik dari laman web detik.com.


1. X Factor
rihanna topless
Setelah tampil dalam acara X Factor UK’ pada 25 November lalu, Rihanna memuat turun foto dirinya mengenakan celana, namun tidak memakai atasan lewat akun pribadi Instagramnya. 
2. Victoria’s Secret
Foto Topless Rihanna
Tak puas hanya berlenggak-lenggok mengenakan lingerie di acara Victoria’s Secret Fashion Show, Rihanna memuat turun foto topless-nya setelah selesai meramaikan acara tersebut. Ia tampak duduk di sofa sambil merokok dan tetap memakai lingerie.
3. Topless untuk Promosi Lagu
Rihanna topless
Penyanyi berusia 24 tahun itu tampak topless untuk mempromosikan lagu ‘Pour It Up’ yang termasuk dalam album terbarunya ‘Unapologetic’. Ia tampak memegang uang dan kedua tangannya menutupi bahagian 
4. Merayakan Halloween
Foto Topless Rihanna
Tampaknya Rihanna masih ingin merayakan hari Halloween pada 31 Oktober lalu. Ia mengunggah foto dirinya baru bangun tidur lengkap dengan hiasan kepala ala pengantin di atas tempat tidur.
Sumber detik.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP