GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 2 Februari 2013

Lepak lepak bersama Ular Sawa kesayangan



Azhe sedang lepak bersama Ular sawa kesayangan

Dongguan - Seorang anak kecil berusia 13 tahun diasuh oleh ular Sawa seberat 220kg. Bocah dan ular itu pun tampak akrab.

Kanak kanak bernama Azhe, sangat akrab dengan ular piton seberat 220 kilogram (kg) ini. Dia tidak takut untuk memeluk dan mencium haiwan melata sepanjang 15 kaki itu.

Kanak kanak pemberani ini mengatakan, Ular itu sangat baik padanya dan tidak pernah menyakitinya. "Dia sangat berhati-hati dengan saya dan tidak pernah meremas terlalu keras," ujar Azhe.

Azhe lahir enam tahun selepas ayahnya, Chan Liu, membawa pulang telur ular Sawa yang baru menetas. "Saya ingin sekali melihat mereka tumbuh bersama," ungkap Chan, seperti dikutip dari The Sun, Rabu (1/2/2013).

"Saya yakin ular itu tidak akan menyakiti dia dan kami mula meninggalkan mereka bersama-sama. Mereka benar-benar tidak boleh dipisahkan," tambahnya.

Akhirnya keluarga asal Dongguan, China, ini mulai membiarkan ular jenis Ular sawa Burma ini mengasuh Azhe, ketika mereka sedang pergi keluar.

* Sumber okezone.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP