GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 30 Mac 2013

Penat dan Tersiksa kerana Sepanjang Hari Selalu Orgasme


Bagi kebanyakan orang, orgasme adalah sesuatu yang selalu dinanti dan akan sangat dinikmati kedatangannya. Namun tidak bagi perempuan-perempuan ini yang justeru keletihan dan lama-lama tersiksa kerana dalam sehari boleh orgasme hingga puluhan, bahkan ratusan kali.


Gara-gara semasa muda pernah jatuh dari tangga, Kim Ramsey mengalami persistent arousal disorder, yakni gangguan yang membuatnya terangsang sepanjang masa. Akibatnya hal-hal remeh seperti getaran kereta api boleh membuat perempuan 45 tahun asal new Jersey ini orgasme hingga 100 kali dalam sehari.


Rachel, perempuan asal Atlanta juga termasuk pengidap persistent arousal disorder yang tidak diketahui sebabnya. Akibatnya ia boleh mengalami terangsang sepanjang masa bahkan hampir setiap 30 saat, sampai-sampai tidak berani memegang mesin basuh kerana getarannya boleh membuatnya orgasme.


Lain halnya dengan Zara Richardson, penghidap persistent arousal disorder dari Basingstoke. Perempuan 30 tahun ini mudah sekali terangsang hingga orgasme kalau sedang berada di supermarket. Sambil mendorong troley, melalui pintu putar dan bahkan hanya duduk-duduk di kerusi, ia boleh mengalami orgasm hingga 500 kali dalam sehari.


Ruth Byron, perempuan 50 tahun asal Blackpool mengalami rata-rata 40 kali orgasme dalam sehari. Keadaan yang juga disebabkan oleh persistent arousal disorder ini membuatnya harus mencari bantuan perubatan, berupa ubat untuk melemaskan otot dan juga kaunseling dengan psikologi.


Kalau yang lain terangsang oleh getaran atau gerakan, Gabi Jones asal Colorado boleh langsung orgasme setiap kali melihat atau menikmati makanan. Malangnya lagi, ia justeru menikmati gangguan ini dan jadi semakin kerap makan sehingga berat badannya bertambah sekitar 95 kg hanya dalam masa 5 tahun.

* Sumber detikhealth

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP