GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 29 Mac 2013

Wanita Ini Rela tanpa Pakaian Demi Promosikan BolaSepak


Toni Duggan (evertonfc)

Bola sepak wanita di England memang kurang popular berbanding bola sepak lelaki. Padahal, prestasi timnas Inggeris wanita di kancah antarabangsa tidak kalah glamor bila dibandingkan dengan bola sepak lelaki.

Tak aneh jika pemain pasukan wanita Everton, Toni Duggan rela jika perlu tampil bogel untuk mempromosikan bola sepak wanita di England. Duggan yang mendapatkan penghargaan sebagai Pesepakbola Muda Wanita Terbaik Inggeris 2012 ini mengaku tidak malu jika harus tampil topless.

Wanita 21 tahun ini sangat terinspirasi dari megabintang Inggeris, David Beckham yang menjadi model pakaian dalam lelaki.

"Jika David Beckham boleh menghasilkan wang dengan menanggalkan pakaian, mengapa kami para wanita tidak boleh melakukannya," ujar Duggan seperti dilansir Huffington Post.

"Saya ingin melakukannya, tapi teman-teman saya yang lain sepertinya keberatan dengan idea ini," lanjut wanita yang berposisi sebagai penyerang ini.

Komentar Duggan tersebut tidak lama selepas Presiden FIFA, Sepp Blatter berkata jika para pesepakbola wanita harus memakai seluar yang pendek untuk menarik perhatian lelaki. Tiba-tiba perkataannya tersebut mendapat kecaman dari orang awam, terutama kaum hawa.

* Sumber us.bola.viva.co


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP