GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 29 Julai 2013

Perompak tersangkut dalam Serombong aSap kedai Pajak

Michael Wayne Case Jr., 38 tahun, ditangkap polis ketika tersepit di dalam serombong asap sebuah kedai di Arkansas. Dailymail.co.uk

Arkansas - Krismas datang lebih cepat di salah satu negara bahagian Amerika ini. Kehadiran krismas bertanda dengan hadirnya "Santa Claus" melalui cerobong di sebuah kedai pajak gadai. Namun, rupanya ia sudah terjebak selama 10 jam di sana tanpa makanan dan minuman.

"Saya sangka ada seekor burung atau binatang di cerobong asap. Saya memeriksanya kerana ada suara mengaduh. Setelah saya periksa, tahu-tahu ada seseorang yang menatap saya, "ujar Ernest Raney kepada KSPR-TV seperti dikutip laman Daily Mail hari ini. Ia pun langsung memanggil polis.

Rupanya, lelaki yang diketahui bernama Michael Wayne Case ini berniat ingin mencuri barang di kedai pajak gadai dengan masuk melalui cerobong asap. Nahas, ia justru terperangkap di sana. Case dijumpai bertelanjang dada dan tampak keringatan.

Cerobong yang ia masuki begitu sempit hingga ia malah tersangkut. Kalaupun ia berjaya mencapai dasar cerobong, ia tetap tak akan beruntung. Pasalnya, pendiangan ini sudah bertahun-tahun tidak digunakan. Pemilik kedai pajak gadai memutuskan untuk menutupnya.

"Sesungguhnya, saya merasa kasihan melihatnya," kata Raney lagi. Namun, rupanya si "santa" tak patut dikasihani. Selepas polis dan petugas pemadam kebakaran berusaha berjam-jam untuk menolongnya, ia justru berusaha melawan dan melarikan diri. Ia berdalih bahawa ia tergelincir ke dalam cerobong saat sedang berjalan-jalan. Tentu saja, polis tak percaya. Kini, ia menjadi penghuni penjara dengan tuduhan pencurian.

Sumber tempo.co


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP