GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 29 Ogos 2013

Curi mayat ayah simpan dalam peti sejuk,dengan harapan untuk menghidupkan semula mayat tersebut

Curi mayat ayah simpan dalam peti sejukVincent Bright
Detroit: Seorang lelaki yang didakwa mencuri mayat bapanya dari sebuah tanah perkuburan di sini dengan harapan menghidupkannya kembali, mengaku bersalah atas dakwaan itu bagi mengelak hukuman penjara

Vincent Bright, 48, mengaku bersalah mencuri dan memindahkan mayat dijangka mendengar keputusan hukuman ke atasnya dibacakan 24 September depan. 

Dia nampaknya menyedari kesalahannya dan mengakui kesalahannya, kata peguambela Gerald Karafa. 

Boleh dipenjara 10 tahun 

Beliau berkata, sebagai pertukaran pengakuan bersalah, Bright akan diberikan tempoh percubaan untuk jangka masa tertentu. Hakim turut membenarkan bright dibebaskan dengan ikat jamin. 

Penilaian ke atas hukuman awal akan menentukan tempoh percubaan yang dikenakan ke atas Bright, katanya. 

Seseorang yang disabitkan bersalah memindah atau mencuri mayat boleh dihukum sehingga 10 tahun penjara. 
Laporan daripada dokumen mahkamah menyatakan, Bright mencuri mayat ayahnya Clarence, 93, dari tanah perkuburan Gethsemane 14 Januari lalu sebelum menyimpannya di dalam peti sejuk di rumahnya. 

Pemeriksaan mental 

Polis yang mendapat maklumat daripada salah seorang keluarganya, menjalankan siasatan di rumah terbabit dan menemui mayat berkenaan di Bright, di timur Detroit. 

Polis berkata, Bright adalah seorang yang taat kepada agama dan dia mengambil mayat ayahnya dengan harapan dapat menghidupkannya semula. 

Pendakwa yang mengarahkan dia menjalani pemeriksaan kesihatan mental dimaklumkan bahawa lelaki itu sihat dan bersedia untuk menjalani perbicaraan. 


-AP (BH)


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP