GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 31 Ogos 2013

Ibu Muda terakam Kamera,Menunggang Motorsikal sambil menyusui Anak

Ibu menunggang motor sambil menyusui bayi (orange.co.uk)

Jangan tiru aksi ibu muda di China ini. Menyusui anak sambil menunggang motosikal tanpa topi keledar dan peralatan keselamatan lain.

Dipetik Orange.co, Jumat 30 Ogos 2013, peristiwa itu terjadi beberapa waktu lalu di Jalan Raya Bandar Yuzhou, Henan, China.

Bahkan seorang saksi terkejut si ibu sanggup mengayuh dikawasan sesak lalu lintas sambil menyusui bayinya yang dianggarkan berusia 18 bulan dengan satu tangan.

"Jadi dia tiba-tiba mengangkat kausnya, mengeluarkan payudaranya dan mula menyusukan anaknya yang meronta," kata saksi mata.

Petugas Polis yang melihat peristiwa langka sekaligus mengerikan itu akhirnya memberhentikan si ibu dan memberikan peringatan.

Si ibu yang tak disebutkan namanya itu diperingatkan untuk tidak mengulangi perbuatannya. Sebab selain membahayakan hidupnya dan bayinya, si ibu itu juga boleh membahayakan pengguna jalan lain.

"Jika dia menggulang hal itu lagi, kami akan memberikan sanksi dan menyita motornya," kata jurucakap polis tempatan.

Sumber vivanews.com


2 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP