GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 31 Ogos 2013

Lelaki luang masa 12 tahun cari isteri kaya mengunakan papan tanda


Robert Darling menghabiskan masa selama 12 tahun untuk mencari pasangan hidup menggunakan papan tanda. - AGENSI

NEW JERSEY 30 Ogos - Kebiasaannya lelaki yang sekian lama membujang akan mencari cinta melalui laman web cari jodoh atau meminta bantuan rakan-rakan.


Namun, lain pula kisahnya dengan seorang lelaki dari New Jersey, Robert Darling yang menghabiskan masa selama 12 tahun untuk mencari pasangan hidup hanya dengan menggunakan papan tanda.

Dalam papan tanda tersebut, penganggur berusia 58 tahun itu menulis bahawa dia mahu berkahwin dengan wanita kaya dan menyertakan nombor telefon serta emel.

Setiap hari, Darling akan menghabiskan masa selama dua jam berjalan ke Manhattan sebanyak dua kali seminggu untuk mencari pasangan hidupnya.

Menurut Darling, dia berbuat demikian selepas banyak kali menemui kegagalan dalam percintaan dan membuat keputusan untuk menggunakan cara yang ekstrem bagi mencari jodohnya.

"Dengan cara ini, saya mendapat banyak reaksi positif daripada ramai orang yang fikir cara ini kelakar tetapi saya sebenarnya serius.

"Saya mahu pergi ke muzium dan konsert, namun tidak mempunyai wang.

"Jadi saya perlu berkahwin dengan wanita kaya untuk menjaga saya," ujarnya.
Darling sering membawa papan tandanya itu ke kawasan mewah seperti Wall Street, Columbus Circle dan Times Square dengan harapan dapat menemui wanita yang kaya.

"Peluang di Wall Street lebih cerah dan mungkin saya akan bertemu dengan wanita yang berpangkat Ketua Pegawai Eksekutif yang mahu menjadi isteri saya," katanya.

Sebelum ini, lelaki tersebut pernah mencuba nasib mencari pasangan dalam laman web mencari jodoh, namun usahanya itu tidak berjaya.

"Saya selalu mendapat banyak panggilan daripada wanita yang hanya mahu mengambil kesempatan untuk mendapatkan kad hijau yang membolehkan mereka tinggal di negara ini.

"Namun saya tidak akan mengalah dan menunggu sehingga saya berjaya menemui jodoh saya," katanya.

 - AGENSI (Utusan)

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP