GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 30 Ogos 2013

Untuk Amal, Wanita Cantik ini Biarkan Bulu Ketiak Tumbuh Lebat


Ketika bulu ketiak sudah mulai panjang maka kamu pasti akan segera mengambil alat cukur untuk mencukur bulu ketiak kamu tadi. Namun seroang wanita cantik bernama Gina Fuller malah menmbiarkan bulu ketiak milinya tumbuh lebih lebat dari hari hari sebelumnya.

Sebenarnya bukan tanpa alasan kenapa Gina Fuller nekad untuk membiarkan bulu ketiaknya hinga lebat, demi kemanusian dan amal Gina Fuller bergabung dalam gerakan yang bernama Armpits4August.

Gerakan Armpits4August mengajak semua wanita untuk memanjangkan bulu ketiak meraka untuk membantu pesakit Polycystic Ovary Syndrome (PCOS).

PCOS merupakan keadaan kelainan keseimbangan hormon yang menyebabkan perubahan kitaran haid, prestasi ovari dan kesulitan untuk hamil. Sebelum mengikuti geraka ini Gina Fuller merupakan orang yang paling bersih dari bulu ketiak.

"Berbanding orang lain, dulu saya orang yang termasuk rajin mencukur. Kini kami ingin memberi tumpuan tidak mencukur bulu ketiak kerana merupakan stigma yang kuat. Kami ingin menghancurkan pemikiran seperti ini. "Jelasnya.

Gerakan memanjangkan bulu ketiak ini sudah masuk pada tahun ke dua dan selalu diadakan setiap bulan Ogos, tujuan dari gerakan ini adalah untuk mempertahankan semula jadi bulu ketiak.

Sumber Foragama blog


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP