GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 3 November 2013

Final Piala Malaysia: Pahang Tewaskan Kelantan 1-0

Penjaring Gol Pahang Matias Conti 

BERIKUT adalah keputusan final Piala Malaysia di Stadium Shah Alam di Shah Alam, malam Ahad:
Kelantan 0-1 Pahang (Matias Conti, m-58)
Senarai Pemain
Kelantan: Azizi Mat Rose, Nik Mohd Shahrul Azim, Mohd Farisham Ismail, Zairo Anuar Zalani, Mohd Shakir Shaari, Mohd Nor Farhan Mohamamad, Mohd Badhri Mohd Radzi, Khairul Fahmin Che Mat, Dickson Nwakaeme, Indra Putra Mahayuddin, Zairul Fitree Ishak
Pahang: Khairul Azhan Khalid, Jalaluddin Jaafar, Damion Stewart, Mohd Amirulhadi Zainal, R.Surendren, Matias Ruben Conti, Azamuddin Mohd Akil, Mohd Razman Roslan, Mohd Shahrizan Salleh, Mohd Hafiz Kamal, R.Gopinathan

Jam 0430pm



Sumber gambar myMetro
Pertembungan dua gergasi pantai timur, Pahang dan Kelantan pada final Piala Malaysia edisi 2013 cukup mendebarkan kerana masing-masing mem punyai alasan tersendiri untuk muncul juara.
Pahang mahu memadam kemarau 21 tahun selepas kali terakhir menjulang Piala Malaysia pada 1992 manakala Kelantan pula teringin menjulang trofi itu buat kali kedua berturut-turut.
Menambah rencah perlawanan akhir itu, kedua-dua pasukan hanya berjaya memenangi Piala Malaysia sebanyak dua kali sejak ia mula dipertandingkan pada 1921... Saksikan perlawanan hebat malam ini di ( LINK ) 


“KITA tunggu siapa lebih hebat.”
Demikian tegas penyerang Pahang, Azamuddin Akil menjelang perlawanan akhir Piala Malaysia 2013 menentang Kelantan di Stadium Shah Alam malam ini... ini kata Alex ..

( apdate masa ke semasa ) ...

2 Merujuk kepada perkara diatas :

Aku Anak Pahang 3 November 2013 pada 12:29 PTG  

Ingat aok dah dapat keputusannya tadi :)

Unknown 3 November 2013 pada 12:33 PTG  

Perlawanan mungkin diheret ke sepakan penalti. Kot. Hehehehe

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP