GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 20 Disember 2013

Aktres Cantik Ini Malu, Koleksi Mainan Seksnya dijumpai Pembantu

Jennifer Lawrence

Pelakon cantik Jennifer Lawrence terkenal sebagai selebriti yang pandai menjaga imej diri di depan awam . Namun baru - baru ini , ia merasa sangat malu , kerana koleksi barang - barang tak biasanya terbongkar di media .

Sebab , tiba - tiba saja pembantu di rumahnya mencari mainan seks miliknya , yang diletakkan di bawah tempat tidur .

Seperti diberitakan Daily Mail , Lawrence tidak marah apabila hal tak terduga ini didedahkan media . Sebab , diakuinya pula , mainan seks itu dibeli memang sebagai jenaka .

Ia pun mengakui , jumlahnya memang sangat banyak , dan pembantu rumahnya benar - benar terkejut apabila melihat barang - barang itu berada di bawah tempat tidurnya .

Jennifer Lawrence mengaku dia benar - benar tak boleh menyembunyikan rasa malunya saat tampil di acara Conan .

Ketika itu , ia tampil sebagai bintang tamu Conan . Ia menjelaskan alasan , mengapa , koleksi mainan seks itu menjadi miliknya . " Mainan seks ini bertujuan untuk mempromosikan filem terbaruku , Amerika Hustle . "

Host acara Conan , O'Brien juga tak boleh menahan tawa , saat melihat Lawrence mengakui bahawa mainan seks itu benar miliknya . " Ini benar - benar lucu , " ujarnya .

Lawrence meneruskan , cerita awal mengapa ia membeli mainan seks sangat panjang . " Aku punya banyak sekali punggung mainan seks , jumlahnya memang berlebihan . Semua jenis warna ada , " katanya .

Namun ia hanya menyimpannya di bawah tempat tidur dan berharap pembantunya tidak mencari . " Tapi mereka mungkin tidak tahu , bahawa barang - barang itu hanya sebahagian dari jenaka . "

Sumber vivanews.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP