GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 27 Disember 2013

Fizo dan isteri jamu `Hot Burger' buat tetamu mereka di majlis menyambut menantu

FIZO bersama isterinya, Mawar membatu menyiapkan air minum buat saudara mara dan pekerja yang menyiapkan Majlis Kesyukuran perkahwinannya di Bukit Jawa, Pasir Puteh. FOTO Nik Abdullah Nik Omar
PASIR PUTIH: Dianggarkan hampir 15,000 tetamu akan menghadiri majlis menyambut menantu yang diadakan pelakon popular, Wan Hafizol Wan Omar atau lebih dikenali Fizo Omar, 28, dan isterinya, Mawar Abdul Karim, 24, di kediamannya di Bukit Jawa, di sini, esok.
Fizo berkata sempena majlis bersejarah itu juga, pihak pengantin lelaki menumbangkan 10 lembu, tiga kambing dan 1,000 kilogram (kg) ayam untuk dihidangkan dalam majlis yang diadakan di rumah ahli keluarganya itu. 
Katanya, dalam majlis itu, dua gerai burger bakar `Hot Burger' milik syarikatnya turut disediakan untuk diberikan secara percuma kepada tetamu yang hadir. 

"Saya menjangkakan kehadiran tetamu kali ini meningkat dua kali ganda berbanding di Pulau Pinang minggu lalu. Untuk itu persiapan rapi harus dilakukan supaya majlis ini berjalan lancar," katanya.
Fizo berkata, untuk penyediaan makanan, pihaknya menggunakan khidmat katering dan juga mengadakan gotong-royong dalam kalangan ahli keluarga.
"Saya sendiri turut menyediakan kambing golek untuk dihidangkan kepada tetamu," katanya. 

Sebelum ini, katanya, dia pernah berhasrat untuk mengadakan majlis perkahwinan di padang bola sebagai simbolik minatnya terhadap bola sepak. 

"Tapi selepas berfikir dengan mendalam, saya fikir lebih baik majlis diadakan di rumah kerana ia lebih mudah," katanya. 

Katanya, sambutan majlis menyambut menantu ini, pihaknya membuat persiapan rapi sejak minggu lalu termasuk mengadakan pelbagai gimik untuk memeriahkan majlis. 

"Antara gimik yang kita akan adakan termasuk konvoi lebih 100 motosikal berkuasa tinggi akan mengiringi Mawar dan rombongan keluarganya dari Hotel Perdana di Kota Bharu. 

"Selain itu paraglider turut digunakan dan pada waktu malam kita akan adakan pesta bunga api," katanya.
Sumber myMetro


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP