GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 12 Disember 2013

Madonna putuskan hubungan dengan ‘anak ikan

Madonna
Hollywood: Penyanyi Madonna dikhabarkan sudah berpisah dengan teman lelakinya yang berusia 25 tahun, Brahim Zaibat.
Penyanyi lagu hit ‘Girl Gone Wild’ itu yang baru-baru ini pulang ke New York daripada kunjungan kebajikan ke Haiti bersama bekas suaminya, Sean Penn, dilaporkan mengakhiri hubungan tiga tahun dengan penari latar itu selepas Zaibat menyertai rancangan ‘Dancing With The Stars’ versi Perancis.
Satu sumber memberitahu PerezHilton.com, Madonna menganggap teman lelakinya itu terlalu mementingkan diri sendiri.
Satu lagi sumber berkata, hubungan itu berakhir kerana cinta jarak jauh dan tanggungjawab kerja.
Ada juga dakwaan mengatakan Madonna rasa ‘dipergunakan’ dan menegaskan ‘tiada lagi peluang’ untuk mereka bersatu kembali pada masa depan.
Bekas pasangan itu dilihat menghabiskan masa bersama hanya beberapa kali sejak beberapa bulan kebelakangan ini, di sebalik khabar angin mengatakan penyanyi itu akan bersatu semula dengan Penn, yang diceraikannya pada 1989 selepas empat tahun hidup bersama.

Madonna membawa anak lelakinya, Rocco, 13, hasil perkahwinannya dengan Guy Ritchie dalam kunjungannya ke Haiti bersama aktor pemenang Oscar itu bulan lalu untuk memantau tugasan dilakukan Organisasi Bantuan Rakyat Haiti yang ditubuhkan aktor terbabit.
Kunjungan itu dibuat sejurus selepas pelakon ‘Milk’ itu menyifatkan bekas isterinya ‘sangat panas’ apabila dia menyaksikan konsert Madonna di Los Angeles pada Oktober lalu.
Seorang saksi berkata: “Keserasian mereka jelas kelihatan.

Madonna nampak seolah-olah membuat persembahan hanya untuk Penn dan Penn mengatakan penyanyi itu ‘cukup hebat dan sangat panas’.

Sumber

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP