GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 7 Januari 2014

Panas,Penampilan Super Seksi Agnes Monica di Kediaman Duta As

Agnes Monica 

Setelah sempat membuat heboh dengan gaya busana berkutang tirus pada November tahun lalu , Agnes kembali lagi melakukan penampilan tidak sopan . 

Kejadiannya berlangsung pada tahun 2013 apabila bekas penyanyi cilik ini diundang ke rumah atau kediaman Dubes ( Duta Besar ) Amerika untuk Indonesia yang mengadakan acara formal untuk memotivasi generasi muda agar berprestasi .

Dalam foto itu , kelihatan penyanyi yang tengah mengeluarkan single Coke Bottle bersama Timbaland ini memakai pakaian yang super seksi . Di foto ini pun Agnes tampak mengenakan kebaya bahan sutera ketat berleher terbuka hingga belahan payudara yang timbul tampak jelas dipadu hotpant seksi .

Penyanyi kelahiran 1 Julai 1986 ini duduk di sebelah Duta Amerika di antara orang ramai para pelajar Indonesia .

Penampilan pelakon sinetron Pernikahan Dini ini sangat berbeza dengan Duta Besar Amerika Syarikat dan para jemputan lain yang berbusana batik dan baju yang sopan .

Pilihan Agnes memakai busana super hot dan seksi itu mengundang kecaman di media sosial , seprti dilansir dari yahoo.com . Namun , nampaknya Agnes tak terpengaruh dan terus berani berpakaian dengan gaya berbeza dari yang ada

Sumber tribunnews.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP