GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 3 Februari 2014

GRO leka layan pelanggan dicekup

SEBAHAGIAN daripada GRO yang ditahan polis dalam satu serbuan di sebuah pusat hiburan di Sunway Mentari, Bandar Sunway, Selangor semalam.

PETALING JAYA – Keasyikan 13 gadis pelayan pelanggan (GRO) warga asing yang sedang melayan pelanggan masing-masing terbantut seketika apabila kelab tersebut diserbu polis dalam satu operasi di Sunway Mentari, Bandar Sunway di sini kelmarin.

Pegawai Turus Polis Bahagian Jenayah Maksiat, Perjudian dan Kongsi Gelap (D7) Selangor, Deputi Superintendan Rohan Shah Ahmad berkata, operasi diberi nama Ops Noda selama tiga jam bermula pukul 10.30 malam itu disertai sejumlah 19 anggota dan pegawai termasuk daripada Pasukan Cantas Khas Wanita.
Menurutnya, ketika diserbu, kesemua GRO dalam pusat hiburan tersebut sedang leka melayan pelanggan masing-masing dan tergamam apabila melihat kehadiran anggota polis.
“Kami berjaya menahan sejumlah 13 GRO berusia antara 19 dan 44 tahun terdiri daripada lapan warga Vietnam dan masing-masing seorang warga Thailand, Indonesia, Kemboja serta China.
“Siasatan lanjut mendapati premis berkenaan beroperasi tanpa lesen selain beberapa GRO tersebut tidak mempunyai dokumen perjalanan yang sah,” katanya.
KOSMO!


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP