GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 25 Februari 2014

PEROGOL MAYAT DITANGKAP KERANA TERTIDUR DI LUBANG KUBUR

imej

PHNOM pehn - Seorang lelaki yang cuba melakukan hubungan seks dengan mayat , ditangkap polis semasa tengah tertidur di atas sebuah keranda di sebuah kubur yang digalinya 
.
Polis Kemboja , Isnin ( 24/2/2014 ) , mengatakan lelaki bernama Chin Chean itu ditangkap selepas penduduk desa melihat kakinya menjulur dari dalam kubur seorang remaja perempuan .

Penduduk desa lalu memberitahu keluarga mendiang remaja itu . Mendapatkan kabar itu , keluarga mendiang melaporkan masalah ini kepada polis setempat yang langsung menangkap Chin .

Di pejabat polis , Chin berkata dia menggali kubur remaja perempuan itu pada pukul 22.00 , sehari selepas remaja berusia 17 tahun itu dikebumikan .

Harian Cambodia Daily melaporkan , selepas menggali semalaman , Chin akhirnya boleh mencapai keranda dan membukanya .

Kepada polis Chin mengaku , cuba melakukan hubungan seks dengan jasad remaja itu namun kerana keranda itu terlalu sempit maka dia tak boleh melakukannya . Chin akhirnya tertidur di atas mayat perempuan itu kerana keletihan .

" Kami belum tahu apakah suspek mengenal korban semasa hidupnya , " kata ketua polis Prey Poun , Keo Vutha .

Vutha menambah , Chin dikenali sebagai pengguna ubat - ubatan terlarang dan kerap melakukan hal - hal aneh , seperti berlari telanjang mengelilingi sebuah pagoda tempatan .

" Kami akan menghantar Chin ke kepolisian daerah untuk pemeriksaan lebih lanjut sebelum menghantar berkasnya ke mahkamah , " ujar Vutha .

tribunnews.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP