GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 12 April 2014

INUL DARATISTA TIDAK LAGI GOYANG GERUDI


Aksi Inul ketika membuat persembahan di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur pada 2011.

JAKARTA: Penyanyi dangdut Inul Daratista membuat keputusan untuk mengurangkan tarian goyangnya selepas mendapati imej berkenaan tidak lagi bersesuaian dalam era muzik kini.
"Inul berkata, irama dangdut ketika ini perlu tampil berbeza dan memadai jika goyangan itu hanya dilakukan secara asas.

"Cara goyangan ketika ini sudah berbeza. Dulu boleh lakukan 30 persen goyangan tetapi sekarang ini sedikit pun tak apa. Muzik dangdut ketika ini bukanlah menumpukan kepada goyangan semata-mata,” katanya seperti dilaporkan portal Inilah.com.

Inul 
Inul sebelum ini pernah dikenali kerana goyangan tarian dangdutnya yang luar biasa sehingga dipanggil goyang gerudi dan popular dengan lagu Goyang Inul.

Bagaimanapun Inul berkata, dia masih mampu untuk menari seperti dahulu tetapi membuat keputusan mengurangkan imej berkenaan bergantung pada majlis yang dihadirinya.LINK ( Video Goyang Inul )
mStar Online

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP