GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 24 Mei 2014

LIVE STREAMING ANUGERAH BINTANG POPULAR BH (ABPBH) 2013


Lebih sebulan tertunda, momentum kemuncak acara berprestij, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) 2013 terus menghadirkan debaran luar biasa, terutama kepada barisan finalis yang membawa amanah peminat. 


LIVE STREAMING ( Stesyen rasmi TV3 )

Dewan Plenari, Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) bakal menyaksikan sebutir lagi permata yang menyinari industri hiburan dijulang sebagai Bintang Paling Popular. 



Sering hadir membawa pelbagai kejutan di luar jangkaan, apakah ABPBH 2013 akan mengulangi catatan sejarah lalu atau menyaksikan trofi idaman berpindah milik ke tangan lain? 

Kejayaan beberapa nama baharu membolosi kedudukan selesa sebagai Top 5 pada acara yang memasuki usia ke-27 itu menterjemahkan keinginan peminat untuk membawa pembaharuan dalam senarai pemenang.


BH ( link ABPBH)


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP