GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 28 Jun 2014

Pelakon Seksi Scarlett Johansson miliki bentuk hidung paling sempurna

DARI kiri, Jessica Biel, Kate Middleton, Kate Beckinsale dan Scarlett Johansson antara wanita yang memiliki hidung paling sempurna berdasarkan satu kajian dilakukan pakar daripada Universiti New York.- Agensi

LOS ANGELES - Pelakon seksi Scarlett Johansson dinobatkan memiliki hidung paling sempurna menerusi satu kajian yang dilakukan oleh sekumpulan pakar pembedahan plastik daripada Universiti New York.

Mereka berpendapat kedudukan hidung bintang filem Captain America: The Winter Soldier itu sangat ideal selain sepadan dengan bentuk mukanya.
Kajian yang diketuai oleh Doktor Omar Ahmed itu dilakukan ke atas 4,000 orang peserta lelaki dan perempuan daripada golongan kulit putih serta berusia antara 18 hingga 25 tahun.
Mereka melakukan perbandingan kedudukan hidung bermula dari bahagian atas bibir hingga ke hujung tulang hidung dengan unjuran 96, 101, 106, 111 dan 116 darjah pada muka mereka.
Beberapa nama besar seperti pelakon filem The Devil and the Deep Blue Sea, Jessica Biel yang memiliki kedudukan hidung dengan ukuran 106 darjah berkongsi tempat dengan pelakon jelita, Eliza Graves yang dianggap sangat sesuai.
Isteri kepada Putera William, Kate Middleton turut tersenarai dalam golongan individu yang memiliki hidung yang menawan dengan kedudukan 103 darjah.
Kajian tersebut turut mengatakan kedudukan hidung yang sempurna berada antara unjuran 104 darjah hingga 108 darjah kerana dilihat sempurna selain memiliki ciri-ciri klasik.
Walaupun hidung Johansson itu dianggap paling sempurna, kebanyakan individu yang ingin melakukan pembedahan plastik didapati akan memilih untuk kelihatan seperti bintang realiti televisyen, Kim Kardashian. 
- Agensi(KOSMO!)


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP