GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 14 Jun 2014

Ratu Cantik Terima Petisyen Bunuh Diri Kerana Hodoh

Hollie Robinson

SEORANG wanita yang pernah menjadi sasaran petisyen kebencian yang ditandatangani oleh 200 kaki buli di sekolahnya yang mahu dia membunuh diri kerana kehodohannya kini bergelar ratu cantik.

Hollie Robinson, 22, ditendang, ditumbuk dan didera secara lisan setiap hari di sekolah tingginya selama hampir dua tahun sejak dia berumur 11 tahun.

Dia menghabiskan masa makan tengaharinya dengan bersembunyi di tandas sekolah, mempunyai masalah sebelum meninggalkan rumah setiap pagi dan sentiasa berasa panik terhadap serangan di sekolah yang tidak dijangka.

Kaki buli di taman permainan mengejeknya sebagai 'hodoh' dan Hollie pernah bercadang untuk membunuh diri setiap hari selepas berasa dirinya 'tidak bernilai'.

Pada satu ketika dia menerima e-mel menakutkan yang merupakan satu petisyen dengan 200 tandatangan menggesanya untuk membunuh diri.

Hollie masih ingat baris pertama petisyen itu yang dibaca: 'Siapa fikir Hollie Robinson harus membunuh dirinya?'.

Tetapi selepas diintai ketika pertunjukan pakaian ketika dia berusia 17 tahun, keyakinan Hollie meningkat dan dia berjaya lari dari mimpi ngeri dengan memenangi siri ratu cantik.
Dia kini menubuhkan sebuah syarikat ratu cantik dalam talian yang dikenali sebagai Miss Anti-Bulliying untuk meningkatkan kesedaran dan melakukan kempen amal terhadap mangsa buli sepertinya.

Hollie berkata: 'Saya tidak boleh menggambarkan bagaimana saya melalui saat-saat seperti berada di neraka ketika saya masih muda. Ketika saya mula masuk sekolah menengah, saya mempunyai kumpulan rakan yang besar tetapi mereka tiba-tiba menentang saya.

Hollie, yang bekerja sebagai perunding ejen hartanah, akhirnya memberitahu ibu bapanya perkara sebenar selepas dua tahun dan dengan segera dibawa keluar dari sekolah selama tiga bulan.

Dia menambah: "Saya berusia 13 tahun ketika saya memberitahu ibu saya apa yang berlaku.

"Sebelum itu, saya terlalu malu untuk memberitahu ibu bapa saya cerita sebenarnya dan guru-guru saya tidak melakukan apa-apa. Mereka berkata ia hanyalah satu fasa dan tidak lama lagi orang lain pula akan menjadi mangsa.

"Tetapi apabila ibu saya dapat tahu perkara ini, dia memberitahu saya supaya tidak pergi semula ke sekolah dan saya meninggalkan sekolah selama tiga bulan. Ia berlaku ketika ibu pergi ke sekolah dan mendapat tahu tentang e-mel kebencian yang meminta saya bunuh diri berserta 200 tandatangan.

Dia berkata: "Apabila saya membaca e-mel itu, saya sangat kecewa. Saya bagaimanapun begitu bersyukur kerana ibu saya berada di samping saya pada masa itu kerana jika tidak, saya benar-benar fikir saya mungkin telah melakukan sesuatu yang bodoh. Saya telah lama berfikir untuk membunuh diri dan tidak mustahil ia boleh berlaku.

Hollie kemudian tidak kembali lagi ke sekolah itu dan masuk ke sekolah baru di Year Nine, di mana dia mendapat ramai kawan baru.

Dia berkata: "Ia adalah permulaan yang benar-benar segar di sekolah baru dan saya mempunyai ramai rakan. Ia berbeza dengan apa yang saya telah alami sebelum ini.

"Saya cuba melupakan pengalaman dibuli tetapi ia mengambil masa agak lama untuk memulihkan keyakinan. Apabila anda diberitahu bahawa anda hodoh dan tidak bernilai sepanjang masa, anda mula mempercayainya. Saya merasakan seperti saya tidak bernilai setiap kali saya bernafas.

"Apabila saya imbas kembali, saya fikir mereka hanya cemburukan saya. Sebahagian daripada budak lelaki pernah sukakan saya dan saya fikir dari situ ia bermula.

Hollie sedang melawat satu pertunjukan pakaian bersama ibunya pada usia 17 apabila dia diintai oleh seorang wanita yang sedang mencari Miss Blackpool Town pada tahun 2009.

Dia berkata: "Apabila wanita itu berkata, saya sepatutnya mencuba nasib, reaksi pertama saya adalah saya tidak pernah melakukan perkara seperti itu. Kerana saya begitu teruk dibuli, saya berusaha untuk bercakap tetapi dia memberitahu saya menyertai pertunjukan itu adalah cara yang baik untuk meningkatkan keyakinan saya.

Dia kemudian dimahkotakan sebagai ratu dan memenangi Miss West Lancashire pada tahun 2011 dan Miss Blackpool pada tahun 2011.

Sumber mStar Online


2 Merujuk kepada perkara diatas :

Tanpa Nama ,  18 Jun 2014 pada 3:07 PG  

Very descriptive blog, I loved that bit. Will there be a
part 2?

Take a look at my homepage: vegan diet Weight loss

Tanpa Nama ,  29 Julai 2014 pada 3:44 PG  

It limits on 401k contributions 2014 builds financial savings.

Then $50, 000, then you wind up tapping into
your IRA. Over the past few years past, but actually putting hard-working Americans more than $5, 000.
Most investors buy gold bullion bars are likewise acceptable.
It was named after the owner and his wife. Here are some key advantages to participating in their work period.


Check out my website - 2014 maximum ira contribution

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP