GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 20 September 2014

3 Gambar,Model Mengubah Dirinya Jadi Boneka Seks


Victoria Wild

CANNES - Seorang model telah menghabiskan wang sebanyak 30 ribu poundsterling untuk mengubah dirinya seperti anak patung seks. Victoria Wild, telah menjalani beberapa siri operasi plastik untuk mewujudkan obsesinya. 

Wanita 30 tahun itu telah menjalani tiga kali operasi payudara sehingga payudara berukuran 32 G dengan kos 25 ribu poundsterling atau sekira , kos operasi rhinoplasty sebesar 25p, implan bibir kekal serta botox sebesar 12p. 



Victoria Wild sebelum pembedahan

Victoria membiayai dana operasinya dengan upah sebagai model dan bantuan dari kekasihnya, Simon. "Siapa yang tidak ingin diperlakukan seperti boneka? Ini kelihatan seksi. Orang-orang melihat saya di jalan dan saya suka, "ujar Victoria, seperti dipetik dari Metro, Kamis (18/9/2014). 

Victoria mengatakan bahawa obsesinya menjadi boneka seks bermula ketika dia pergi ke Latvia saat remaja. Wanita asal Cannes, Perancis, merasa rendah diri kerana mempunyai payudara yang kecil dan orang-orang sering memanggilnya Barbie, kerana dia mempunyai pinggang yang ramping dan berambut perang. 




"Saya tidak tahu tentang operasi plastik pada saat itu, tapi saya selalu bermimpi tentang anak patung seksi dengan payudara besar dan bibir tebal," ungkapnya. 

Kekasihnya, Simon selalu menyokongnya untuk mengejar impiannya menjadi boneka. Sejak itu Liar melakukan siri operasi plastik untuk mengubahnya menjadi boneka seks yang seksi.

Sumber


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP