GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 30 Oktober 2014

BOLASEPAK PIALA MALAYSIA AKHIR 2014,3,000 penyokong JDT banjiri kaunter tiket stadium

RATUSAN penyokong tegar JDT beratur dan bermalam perkarangan Stadium Tan Sri Hassan Yunos, Johor Bahru berdekatan kaunter tiket dibuka jam 9 pagi ini untuk jualan tiket Final Piala Malaysia 2014 antara JDT dengan Pahang. - Foto NSTP
LARKIN: Kira-kira 3,000 penyokong Johor Darul Ta'zim (JDT) membanjiri perkarangan Stadium Tan Sri Hassan Yunos, di sini pagi ini bagi mendapatkan tiket final Piala Malaysia antara Harimau Selatan dan Pahang di Stadium Bukit Jalil, Sabtu ini.
Sebanyak empat kaunter tiket disediakan Persatuan Bola Sepak Negeri Johor di stadium berkenaan yang dibuka pada jam 9 pagi ini.
Tinjauan BH awal pagi ini mendapati sebahagian besar penyokong JDT mula membanjiri pekarangan stadium seawal jam 10 malam tadi bagi memastikan mereka dapat membeli tiket.
Selain membawa tikar, ada juga penyokong yang membawa khemah bagi memastikan mereka menjadi penyokong terawal mendapatkan tiket final Piala Malaysia tahun ini.
Kali terakhir Johor menjulang Piala Malaysia adalah pada 1991.
Sumber BH

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP