GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 24 Oktober 2014

Cubaan terbaharu ceroboh Rumah Putih dipatahkan

Anggonta perkhidmatan perisik menjaga bahagian utara di rumah putih selepas kejadian dimana seorang lelaki memanjat pagar dan masuk ke Kompleks berkenaan semalam - Foto AP
WASHINGTON: Rumah Putih sekali lagi diceroboh apabila seorang lelaki melompat pagar dan diserbu anjing pasukan perisik sebelum suspek ditahan, semalam.
"Anjing berjaya menyerbunya," kata jurucakap perkhidmatan perisikan, Edwin Donovan.
Beliau mengenal pasti penceroboh itu sebagai Dominic Adesanya, 23, dari Bel Air, Maryland dan berkata dia tidak bersenjata ketika ditahan.
Gambar video menunjukkan ejen Perkhidmatan Perisik mengerumuni lelaki terbabit di bahagian utara Rumah Putih pada jam 7.15 petang yang menyebabkan Rumah Putih ditutup selama 90 minit susulan kejadian itu.
Kejadian berlaku kira-kira sebulan selepas seorang penceroboh bersenjatakan pisau memanjat pagar Rumah Putih dan masuk ke dalam dewan eksekutif, sekali gus menimbulkan persoalan mengenai tahap keselamatan di kompleks yang dikawal rapi itu.
Insiden itu juga membawa kepada peletakan jawatan Pengarah Perkhidmatan Perisik, Julia Pierson. 
- REUTERS(BH)

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP