GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 16 Oktober 2014

Iklan Payudara Akibatkan 517 kenderaan Kemalangan

Iklan Payudara Akibatkan 517 Mobil Kecelakaan. (Foto: Metro)

Satu kemalangan pelik berlaku di Moscow, Rusia. Iklan yang memperlihatkan payudara seorang perempuan menyebabkan 500 kereta mengalami kemalangan dalam masa sehari. 

Gambar tersebut memperlihatkan seorang perempuan memegang teteknya dengan tambahan sebuah garis biru. Gambar tersebut dipasang di 30 kereta yang ada di Rusia. Dalam iklan itu hanya tertulis "Mereka menarik". 

Namun, begitu kereta tersebut berjalan di jalanan Bandar Moscow, kemalangan mula terjadi. Kereta berlanggar. Tercatat ada 517 kemalangan yang berlaku. Ildar Yuriev merupakan salah satu pengguna jalan yang mengalami kemalangan. 

"Saya dalam perjalanan menuju mesyuarat perniagaan ketika saya melihat kereta ini dengan sebuah foto payudara yang besar berjalan. Kemudian saya dilanggar sebuah kereta yang melihat iklan di kereta tersebut, "kata lelaki 35 tahun tersebut, seperti diberitakan Metro, Khamis (16/10/2014). 

"Itu membuat saya datang terlambat ke mesyuarat dan saya terpaksa meninggalkan kereta walaupun saya Menginsuranskan. Saya masih perlu mengeluarkan wang dari saku saya," sambungnya. 

Sementara itu, Sarafan Advertising Agency, syarikat yang membuat iklan tersebut, menyatakan akan membayar pampasan kepada semua orang yang mengalami kemalangan. 

"Kami bercadang membawa format iklan baru ke pasaran, mendorong syarikat untuk meletakkan iklan mereka di sisi trak. Sebab, kami pikir ini akan menjadi alternatif yang baik untuk meletakkan mereka di sisi pengangkutan awam," kata jurucakap syarikat tersebut. 

"Kami ingin menarik perhatian kepada format baru itu dengan kempen ini. Dalam semua kes kemalangan, pemilik kereta akan menerima bayaran ganti rugi dari kami yang tidak dilindungi oleh insurans mereka," katanya lagi.

okezone.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP