GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 30 Oktober 2014

Mencuri, Wanita Ini Ditelanjang Pemilik kedai


Seorang perempuan di Zhejiang, China, ditelanjangi oleh pemilik kedai yang mengaku menangkap basah perempuan itu ketika berusaha mencuri baju di kedai beliau. Demikian dilaporkan Mirror, Isnin 27 Oktober 2014. 

Pemilik kedai, Mei Hsueh, mengatakan pada polis bahawa dia hanya ingin memberikan hukuman. Dia juga melucutkan perempuan berusia 28 tahun bernama Yu Chung itu, agar tidak melarikan diri sebelum polis datang. 

"Pencuri itu berusaha mencuri baju dari kedai, jadi Saya mengambil juga pakaiannya. Dia akan berfikir semula kalau berusaha melakukannya lagi. Itu juga untuk peringatan bagi pencuri lain," kata Mei. 

Mei melepas baju dan bra Yu Chung, lalu menolaknya ke jalanan untuk memalukan dia. Jurucakap polis Chi Tuan, mengatakan Yu Chung ditangkap dengan tuduhan pencurian dan tidak ada tindakan yang akan dilakukan polis terhadap pemilik kedai.

Vivanews


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP