GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 26 Oktober 2014

Rupanya, Adolf Hitler Tidak Pernah Membuka Baju ketika lakukan hubungan intim dengan Isteri

Hitler dan isteri Eva Braun.

Jika kita bercakap tentang Hitler, kita pasti akan membicarakan tentang kekejamannya. Sebagai seorang diktator, Hitler memang ingin kekuasaannya terus meluas, dengan menggunakan pelbagai cara untuk menakluk negara lain. 

Tetapi jika berbicara masalah peribadinya, seperti kehidupan biologi, mungkin tidak banyak orang yang mengetahuinya. Tetapi bagi novelis, Martin Amis percaya jika diktator Jerman ini merupakan seorang yang mempunyai kelainan. 

Bercakap di dalam forum festival Cheltenham, Amis mengatakan jika Hitler tidak pernah menyentuh isterinya Eva Braun saat bercinta, bahkan ia mengatakan jika Hitler tidak pernah menyentuh isterinya tersebut saat memulakan hubungan intim. 

Hal ini disebabkan Hitler sangat menjaga kebersihannya, ia tidak ingin tubuhnya tetap bersih. Bahkan ia juga disebut-sebut sebagai orang yang mempunyai kelainan, kerana ia mempunyai hubungan dengan setengah anak saudaranya, Angela 'Geli' Raubal. 

Hanyir juga mengajak pengunjung yang ada di sana membayangkan, apa yang Hitler lakukan dengan isterinya. "Saya membayangkan Eva berada pada jarak tertentu dan membuka skirt dia, dan Hitler hanya melihat dan berkhayal," ucap Amis. 

Hitler sangat dikenal dengan peristiwa pembunuhan beramai-ramai orang-orang Yahudi. Namun Amis

Vivanews


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP