GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 30 Oktober 2014

Sanggup Tiduri lelaki mahu biayai percutian

Ju Peng

Shanghai: Seorang gadis berusia 19 tahun mengharapkan pembiayaan untuk menjelajah seluruh China dengan meniduri lelaki berlainan di setiap bandar.

Remaja berkenaan, Ju Peng mengiklankan di laman sosial Weibo, dia mencari ‘kekasih sementara’ yang mesti ‘kacak, bawah usia 30 tahun, tinggi lebih 1.75 meter dan sudah pasti, kaya.’

Ju yang berasal dari Shanghai menawar untuk menghabiskan sepanjang malam dengan lelaki yang sanggup membiayai perjalanan dan perbelanjaan hariannya.

“Mereka mesti membiayai tambang saya ke bandar mereka dan semua perbelanjaan saya di sana. Mereka mesti yang bukan kedekut.

“Sebagai balasan, mereka boleh bermalam dengan saya. Saya akan memberi tumpuan tidak berbelah bagi kepada mereka.” katanya dalam iklan berkenaan.

Bagaimanapun, tindakan Ju dikecam oleh pengkritik yang menganggap iklan itu lebih kepada tawaran melacur.

Mereka juga menggesa supaya iklan berkenaan dipadamkan.

Bagaimanapun Ju berkata, dia sudah menjelajah seluruh timur China dengan cara itu dan kini mahu meneruskan perjelajahannya ke bahagian lain negara berkenaan.

“Ia seperti mengembara. Tidak ada apa yang hendak dimalukan,” katanya.

 - Agensi(myMetro)



0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP