GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 29 Oktober 2014

VIDEO RISNA MENGHADIRI PERNIKAHAN RAIS KEKASIHNYA

Melalui artikel yang bertarikh 21 Oktober lepas, satu gambar tersebar luas mengenai kejadian unik yang berlaku di Sulawesi Selatan, Indonesia.
Diberitakan, seorang wanita yang hanya dikenali sebagai Risna, 22 tahun hadir ke majlis perkahwinan bekas teman lelakinya, Rais.
Ketika sesi bersalaman dengan pengantin, satu ‘drama’ berlangsung apabila Risna dan Rais berpelukan dan bercucuran air mata. Ya, persis tajuk lagi Pelamin Anganku Musnah dendangan penyanyi Azie tau!
Hari ini, rakaman video majlis perkahwinan tersebut yang berdurasi 1.29 minit pula menjadi viral di laman sosial dan Youtube.
Ketika kedua-dua mempelai sedang bersalaman dengan para jemputan, tiba-tiba sang mantan kekasih, Risna muncul. Situasi pada awalnya terkawal apabila dia bersalaman dengan pengantin perempuan.
Namun, senario bertukar 360 darjah apabila dia berhadapan dengan Rais. Ketika sedang bersalaman, secara tiba-tiba Risna memeluk Rais dan hadirin termasuk pengantin perempuan kelihatan mengalirkan air mata.
Tertanya-tanya juga, apa yang ditangisi mereka? Adakah simpati terhadap pengantin perempuan yang diperlakukan sedemikian rupa ketika hari persandingannya, atau kisah percintaan tak kesampaian antara Risna dan Rais?
Menurut sumber, lamaran yang dibawa keluarga Rais ditolak dengan pelbagai alasan oleh keluarga Risna, mengakibatkan cinta mereka terhalang. Kesian kan?
Cuba bayangkan kalau kes seperti ini terjadi di Malaysia? Rasa-rasanya ada tak adegan tarik tudung antara pengantin perempuan dan bekas teman wanita? 
Sumber - MYNEWSHUB.CC Oleh : IZZAT MOHD ANUAR

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP