GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Memaparkan catatan dengan label Tonton. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Tonton. Papar semua catatan

Selasa, 7 Oktober 2014

4 Gambar AKON penyanyi RAP terkenal,Buat persembahan dalam bola gergasi elak dijangkiti Ebola

PENYANYI rap terkenal, Akon membuat persembahan dalam bebola hamster gergasi sewaktu konsertnya di Goma, Repubik Demokratik Congo pada Ahad lalu. - Agensi


GOMA – Penyanyi rap terkenal, Akon yang membuat persembahan dalam bebola hamster gergasi semasa mengadakan konsert di Republik Demokratik Congo kerana bimbang dengan penularan wabak Ebola telah dikecam oleh para peminatnya.
Peminat di laman Twitter menuduh dia cuba mengelak daripada dijangkiti virus yang telah membunuh lebih 3,000 orang sewaktu konsertnya di Goma pada Ahad lalu.

“Pihak penganjur konsert hanya melindungi Akon, maka penonton sahaja yang terdedah dengan risiko Ebola,” kata seorang pengguna Twitter.
Menurut seorang lagi penonton, dia juga inginkan bola gergasi yang sama bagi melindungi dirinya daripada terdedah kepada jangkitan wabak Ebola.

Akon bagaimanapun menafikan tuduhan bahawa dia berbuat demikian bagi melindungi diri daripada terkena jangkitan Ebola, sebaliknya memberitahu turut menggunakan bola yang sama semasa konsertnya di Australia dan Dubai pada tahun 2010 iaitu empat tahun sebelum penularan wabak Ebola.

Bola gergasi itu digunakan untuk membolehkan penyanyi hip hop kelahiran Missouri, Amerika Syarikat tersebut berada dekat dengan para penonton. – Agensi
Sumber


Read more...

Isnin, 22 September 2014

VIDEO,Maut tersepit di pintu lif

Rakaman video menunjukkan sebuah lif yang rosak turun naik hingga menyebabkan seorang pelajar mati ketika memasukinya, menjadi viral di China semalam.
Pelajar berkenaan yang terperangkap tidak dapat bertindak cepat ketika lif itu naik tiba-tiba ketika dia memasukinya.
menyebabkan separuh badannya terperangkap dalam lif dan separuh lagi terjulur keluar.
Video itu dirakam kamera pengawasan dalam lif yang rosak itu di Universiti Huaqiao di bandar Xiamen, tenggara China.
Klip video selama tiga minit itu menjadi antara paling banyak dikongsi dalam media sosial di China sepanjang semalam.
Mangsa itu yang namanya tidak disiarkan dikatakan pelajar arkitek universiti berkenaan, berdiri di depan sekumpulan pelajar lain apabila pintu lif terbuka.
Seorang lagi pelajar berkata, dia dan mangsa menunggu lif itu di tingkat tiga.
Pintu lif itu terbuka dan bergerak ketika mangsa melangkah masuk.
Dia memberitahu media tempatan, mangsa kelihatan terkejut, tetapi tidak bimbang apabila lif itu naik ke atas.
Dia tidak sempat berundur apabila lif itu tutup mengheretnya naik hingga terkena rangka pintu, memerangkap separuh badannya dan kaki kiri di dalam lif, sementara bahagian lain terjulur keluar.
Pekerja penyelamat cuba membantu mangsa, tetapi dia disahkan mati di tempat kejadian kerana peparunya terhimpit menyebabkan dia tidak boleh bernafas.
Pihak berkuasa universiti berkata, mereka terkejut dengan kejadian itu.
Bagaimanapun, ini bukan kejadian pertama menyaksikan lif menjadi punca kematian.
Baru-baru ini, enam kejadian serius membabitkan lif dilaporkan dalam masa sebulan dan lima daripadanya menyebabkan kematian.
Sumber


Read more...

Foto Bogel Kim Kardashian Tersebar

Kim Kardashian

KIM Kardashian, menjadi mangsa dunia siber apabila beberapa foto bogelnya tersebar di Internet.

Menurut laporan TMZ, foto-foto isteri Kanye West itu disebarkan di dua laman web iaituReddit dan 4chan, namun sempat ditutup sebelum ia tersebar secara meluas.


Bahaya kopi peransang Seks !

"Mujurlah ia tidak tersebar secara meluas di internet. Difahamkan ia disebarkan oleh individu sama yang menyebarkan foto bogel Vanessa Hudgens, Lake Bell, Avril Lavigne dan Leelee Sobieski sebelum ini," kata sumber.

Selain itu, selebriti seperti Jennifer Lawrence, Kate Upton dan Kirsten Dunst turut menjadi mangsa penyebaran foto bogel di Internet baru-baru ini. Kes itu kini dalam siasatan pihak polis.

Terdahulu, Kim mula dikenali umum selepas video seksnya bersama Ray J pada tahun 2003 tersebar sekitar tahun 2007. Penyebaran video itu membuatkan Kim benar-benar malu dan enggan mengulangi kesalahan yang sama.



mStar Online


Read more...

Sabtu, 20 September 2014

TERSALAH SEBUT NAMA PRESIDEN CHINA PENYAMPAI BERITA DIPECAT

Presiden China berjabat tangan Perdana Menteri India
Menyebut nama pemimpin asing mungkin memeningkan kepala penyampai berita di seluruh dunia.
Hari ini ia mengakibatkan seorang penyampai berita di India hilang pekerjaan, yang menyangka nama Presiden China Xi Jinping, yang sedang dalam lawatan ke India sebagai angka Roman XI, dan menyebutnya sebagai 'Eleven Jinping' di udara.
Kesilapan itu berlaku malam tadi dalam laporan stesen televisyen Doordarshan mengenai lawatan berprofil tinggi pertama Presiden Jinping ke India.
Laman berita tempatan Quartz memetik Ketua Eksekutif Doordarshan Jawahar Sircar sebagai berkata penyampai berita itu dipecat dan langkah diambil bagi mengelakkan kejadian seperti itu daripada berulang.
"Kami sudah mengambil langkah untuk mengelakkannya dan meningkatkan sistem yang ada ," kata Sircar dalam Tweeternya.
Kesilapan itu memalukan kerajaan Perdana Menteri baharu India, Narendra Modi, yang menyambut Presiden Jinping dengan permaidani merah dan meraikan hari jadinya yang ke-64 sebagai hos pada majlis makan malam untuk pemimpin China itu di sebuah khemah tepi sungai di Ahamedabad. 
- AFP

Read more...

3 Gambar,Model Mengubah Dirinya Jadi Boneka Seks


Victoria Wild

CANNES - Seorang model telah menghabiskan wang sebanyak 30 ribu poundsterling untuk mengubah dirinya seperti anak patung seks. Victoria Wild, telah menjalani beberapa siri operasi plastik untuk mewujudkan obsesinya. 

Wanita 30 tahun itu telah menjalani tiga kali operasi payudara sehingga payudara berukuran 32 G dengan kos 25 ribu poundsterling atau sekira , kos operasi rhinoplasty sebesar 25p, implan bibir kekal serta botox sebesar 12p. 



Victoria Wild sebelum pembedahan

Victoria membiayai dana operasinya dengan upah sebagai model dan bantuan dari kekasihnya, Simon. "Siapa yang tidak ingin diperlakukan seperti boneka? Ini kelihatan seksi. Orang-orang melihat saya di jalan dan saya suka, "ujar Victoria, seperti dipetik dari Metro, Kamis (18/9/2014). 

Victoria mengatakan bahawa obsesinya menjadi boneka seks bermula ketika dia pergi ke Latvia saat remaja. Wanita asal Cannes, Perancis, merasa rendah diri kerana mempunyai payudara yang kecil dan orang-orang sering memanggilnya Barbie, kerana dia mempunyai pinggang yang ramping dan berambut perang. 




"Saya tidak tahu tentang operasi plastik pada saat itu, tapi saya selalu bermimpi tentang anak patung seksi dengan payudara besar dan bibir tebal," ungkapnya. 

Kekasihnya, Simon selalu menyokongnya untuk mengejar impiannya menjadi boneka. Sejak itu Liar melakukan siri operasi plastik untuk mengubahnya menjadi boneka seks yang seksi.

Sumber


Read more...

Jumaat, 19 September 2014

WANITA PUNYAI 3 PAYUDARA


Jasmine Tridevil. (Foto: Twitter)

SEORANG wanita bernama Jasmine Tridevil, mempunyai keadaan fizikal yang unik. Pasalnya wanita cantik ini mempunyai tiga buah payudara. 

Seperti diberitakan I Am Bored, Jumat (19/9/2014), Jasmine telah menghabiskan wang sebanyak USD20 ribu untuk melakukan operasi plastik penambahan payudaranya. 

Aksi unik wanita ini bertujuan untuk boleh tampil di acara reality show dan menarik perhatian ilusionis asal Amerika Syarikat (AS), Chris Angel. 

Tingkah Jasmine ini membuatnya menjadi perbincangan hangat di beberapa media online. Banyak orang yang mempersoalkan sebab doktor yang mengoperasinya mau melakukannya. 

Sementara itu, beberapa orang lain mempersoalkan kesahihan foto yang disebar ke internet. Mereka menganggap foto tersebut adalah hasil editan dan dia hanya mencari perhatian banyak orang.

Okezone.com

Read more...

BAHANA CINTA NAFSU SONGSANG TOK IMAM

KUALA TERENGGANU - Bahana cinta ‘pak imam’, seorang pemuda sanggup dijadikan tempat melampiaskan nafsu songsang seorang imam warga emas di sebuah masjid di Gong Badak, di sini, sejak enam tahun lalu.

Bagaimanapun, mangsa yang berusia 24 tahun itu nekad membocorkan rahsia hubungan mereka kepada pihak berkuasa selepas dipercayai tidak tahan lagi melayan kerenah ‘kekasihnya’ itu yang didakwa sering berlaku curang dengannya.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri Asisten Komisioner Wan Abd Aziz Wan Hamzah berkata, imam yang berusia 66 tahun itu dipercayai bukan pertama kali melakukan seks oral terhadap mangsa, malah boleh dikatakan hampir setiap kali mereka berdating iaitu sejak Januari 2008 lagi.

“Bagaimanapun, mangsa mendakwa kali terakhir suspek melakukan perbuatan terkutuk itu terhadapnya iaitu pada 4 Disember tahun lalu, kira-kira jam 11.30 malam di salah sebuah balai orang awam di kampung berkenaan.

“Suspek dikatakan telah mengambil kesempatan ketika mereka berjumpa memandangkan suasana persekitaran di situ gelap,” katanya ketika ditemui pemberita, semalam.

Wan Abd Aziz berkata, mangsa mendakwa suspek sebelum ini banyak kali mengulangi perbuatan tersebut terhadapnya, bagaimanapun mangsa nekad membuat laporan polis disebabkan tidak tahan melayan kerenah suspek yang sering berlaku curang terhadapnya.

Jelasnya, siasatan awal mendapati mangsa pernah membuat laporan polis berhubung kejadian berkenaan pada awal tahun lalu, namun bertindak menarik semula laporan tersebut kerana terpedaya dengan janji manis suspek yang ingin berubah.

“Mangsa mendakwa suspek sebelum ini pernah berjanji dengannya yang dia akan menjaga mangsa dengan sebaik mungkin dan tidak akan mengulangi perbuatan itu lagi.

“Namun, suspek memungkiri janji tersebut, malah lebih menyebabkan mangsa marah selepas mendapati suspek ada menjalinkan hubungan dengan individu lain,” katanya.

Menurut Wan Abd Aziz, kes berkenaan kini disiasat mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan kerana melakukan persetubuhan yang bertentangan dengan aturan tabii.
Katanya, usaha mencari suspek kini giat dijalankan.


Sinar Harian



Read more...

Isnin, 15 September 2014

SELFIE DENGAN MAYAT

CELESTINO (kanan) bersama anak saudara si mati ber’selfie’ dengan mayat
Seorang penggali kubur yang merakam gambarnya dengan mumia lelaki yang mati 23 tahun lalu digantung kerja, semalam.
Dalam sekeping gambar, Celestino Reyna dilihat tersenyum di sisi mayat lelaki yang baru digalinya semula. Anak saudara si mati juga kelihatan di gambar itu.
Mayat berkenaan digali untuk ditanam semula dalam kubur yang sama dengan isterinya di sebuah tanah perkuburan di Guardamar del Segura.

Ketika anak saudara si mati menyaksikan penggali kubur itu membawa naik semula mayat berkenaan, mereka terkejut melihat mayat itu sudah menjadi mumia.
Selepas merakam gambar itu, anak saudara si mati yang namanya tidak disiarkan berkongsi gambar itu dengan rakan sekerjanya menerusi Whatsapp dan ia menjadi viral dalam sekelip mata.
Bagaimanapun, dia mendakwa tidak bermaksud untuk menyakitkan hati sesiapa.

“Saya tidak menyangka ia membawa padah. Saya juga tidak bertujuan untuk menghina bapa saudara saya,” katanya.

Sementara itu, penggali kubur berusia 55 tahun itu digantung tugas dan dipindahkan ke bahagian lain sementara pihak berkuasa tempatan menjalankan siasatan.

Seorang anggota majlis, Felipe Aldeguer, bagaimanapun berkata, Reyna tidak bersalah dalam hal itu.

“Dia hanya bertindak bodoh dengan mengikuti kehendak keluarga si mati,” katanya.
Mayat boleh menjadi mumia secara semula jadi apabila ia direndam dengan air berasid, bercampur dengan suhu sejuk dan kekurangan oksigen.
 - Agensi

Read more...

Sabtu, 6 September 2014

VIDEO: Awek Cun Bawak 200KM Lalu Jambatan Pulang Pinang


Bagi kaum Adam yang suka memandu laju dapat bawa kereta lebih 180km/jam dah boleh dikira satu kebanggaan

Tapi kalau dah bawa sampai 200km lepas tu yang memandu pula seorang awek cun apa perasaan anda?


Berdasarkan komen di sebuah laman sosial di mana video ini dikongsikan kami mendapati ramai lelaki menyembunyikan rasa tercabar dengan tiba-tiba mengaku pemandu tersebut adalah awek mereka.
Tak dapat dipastikan jenis kenderaan digunakan namun pemanduan laju hingga melanggar undang-undang ini dipercayai dilakukan ketika melalui Jambatan Pulau Pinang.
Walau pun sebilangan orang mungkin berasakan tindakan awek ini cool, ia sebenarnya bukan sahaja boleh membuatkan pelakunya dikenakan tindakan oleh pihak berkuasa tapi juga membahayakan diri sendiri dan pengguna jalan raya lain.
Jadi jangan ada yang terfikir nak pandu laju dan rakam video macam awek ni jugak pada masa depan ok?

Sumber-MYNEWSHUB


Read more...

Selasa, 2 September 2014

FOTO AKSI BOGEL ARTIS HOLLYWOOD JENNIFER LAWRENCE HANGAT DIPERKATAKN DALAM MEDIA SOSIAL

Jennifer Lawrence

KUALA LUMPUR: Kecoh di media sosial foto peribadi selebriti Hollywood dikongsi di media sosial selepas penggodam dipercayai berjaya membolosi sistem penyimpanan data pengkomputeran awam iCloud.

Ramai yang mengecam tindakan yang dibuat penggodam apabila foto peribadi tersebut dikongsi di laman 4chan.

Antara selebriti yang terkesan ialah Selena Gomez, Scarlett Johansson, Kim Kardashian, Victoria Justice,  Kate Bosworth dan juga pemenang Oskar, Jennifer Lawrence.

Gambar peribadi yang dibongkar menerusi simpanan iCloud itu termasuk gambar bogel yang diambil untuk simpanan peribadi.

Ramai yang mengecam tindakan yang dibuat penggodam kerana tidak setuju fail peribadi dikongsi kepada umum.

Paling mencuri tumpuan gambar bogel Jennifer Lawrence yang mana telah menyebabkan orang ramai mahu pesalah dibawa ke muka pengadilan.

Ada yang menasihati orang ramai apa perasaan mereka jika ia berlaku kepada ahli keluarga mereka.

Blogger Hollywood terkenal Perez Hilton turut memohon maaf kerana berkongsi gambar bogel Lawrence dan Justice.

Hilton kemudian membuang gambar tersebut dari blognya namun menegaskan dibuat bukan kerana menerima tekanan pihak tertentu.

Astro Awani

Read more...

Ahad, 31 Ogos 2014

Roh Kanak-Kanak Perempuan Dirakam Di Rumah Agam


SEORANG pelancong yang mengunjungi sebuah rumah agam berhantu yang terkenal di Ireland percaya dia mungkin merakamkan gambar roh seorang kanak-kanak perempuan.
Thomas Beavis, 21, dari Lewisham, mengesan bayangan tersebut menerusi melihat gambar di dalam kameranya sewaktu dalam perjalanan balik dari Loftus Hall di Wexford.
Dia mengambil gambar ibunya bersama rakan-rakan semasa kunjungan itu tetapi terakam roh seorang kanak-kanak perempuan yang dikenali sebagai Anne Tottenham dan wajah menakutkan seorang perempuan tua berhampiran tingkap.
"Saya terkejut apabila terlihat gambar bayangan itu. Kami merasa sedikit gelisah sepanjang lawatan itu tetapi apabila saya menunjukkan gambar itu kepada rakan-rakan saya mereka tergamam.
"Saya juga memfokuskan di bahagian tingkap untuk melihat gambar kanak-kanak perempuan itu. Saya mengambil sedikit masa untuk menunjukkan gambar itu kepada yang lain kerana tidak pasti dengan apa yang saya lihat," katanya.
Beberapa laporan mendakwa keluarga Tottenham berpindah ke rumah agam itu sekitar tahun 1766.
Namun, anak bongsunya, Anne, jatuh sakit selepas terkena gangguan makhluk halus.

Dia dipulaukan keluarga dan dikunci di dalam sebuah bilik di rumah agam itu sehingga meninggal dunia.

Sumber mStar Online


Read more...

Budak Sekolah Selfie sambil tayang celah KANGKANG


Selfie adalah trend semasa dunia tapi bila dilakukan oleh manusia yang belum panjang akal maka ia boleh memakan diri.
Contohnya seorang pelajar perempuan sekolah menengah telah kantoi melakukan perbuatan ini ketika masih mengenakan uniform sekolah, tidak pasti sama ada untuk suka-suka atau diberikan kepada pakwe.
Malangnya gambar itu tersebar dan tak fasal-fasal celah kelangkangnya kini sudah dilihat ramai orang.
Pengajaran daripada kejadian ini mudah saja; kepada adik-adik di luar sana janganlah bergambar bukan-bukan dan mengaibkan diri sendiri.
Kami percaya adik dalam gambar ini sudah mendapat pengajaran berguna dan diharapkan ia turut dijadikan iktibar buat kaum hawa lain di luar sana tanpa mengira usia.

Sumber - MYNEWSHUB.MY

Read more...

Khamis, 28 Ogos 2014

Model Separuh Bogel Didenda RM400

Kah Wai (kiri) dan Jo Yee berjalan keluar dari mahkamah selepas membayar denda RM400.
IPOH: Dua model yang terlibat dalam sesi fotografi separuh bogel di sini Isnin lalu didenda RM400 di Mahkamah Majistret.
Majistret Haslinda A Raof yang menjatuhkan hukuman itu pada Rabu selepas kedua-dua model sambilan itu mengaku bersalah kerana menimbulkan kegusaran awam di lampu isyarat di depan sebuah sebuah bank di Jalan Sultan Yussuf di sini pada 25 Ogos lalu.
Kedua-dua mereka didakwa di bawah Seksyen 268 dan disabitkan di bawah Seksyen 290 Kanun Keseksaan, dan dibacakan bersama dengan Seksyen 34 kanun yang sama.
Timbalan Pendakwa Raya, Harris Ong Mohd Jeffery berkata, Low hanya memakai seluar hitam dan kasut tanpa sebarang kemeja, manakala How memakai pakaian dalam warna putih.
Orang awam mengambil gambar pasangan pengantin separuh bogel di Jalan Sultan Yussuf. Foto ini diambil daripada pengguna Facebook, Huang Xiao Lung.
"Aksi mereka menarik perhatian awam dan beberapa gambar mereka diambil dan disebarkan menerusi media sosial," katanya.
"Negara ini merupakan masyarakat berbilang kaum dan tindakan mereka tidak boleh diterima," tambahnya.
Peguam yang mewakili kedua-duanya, Andrew Soong berkata, mereka akan memohon maaf kepada orang ramai yang tersinggung dengan tindakan itu.
"Mereka juga bekerjasama dengan polis, mengaku salah dan menjimatkan masa mahkamah.
"Tambahan pula, semua gambar di media sosial tidak dimuat naik oleh mereka dan mereka tidak mempunyai niat untuk berbuat demikian," katanya.
Kedua-dua mereka membayar denda.
Sumber mStar Online

Read more...

Rabu, 20 Ogos 2014

VIDEO, Masturbasi Siswi pelajar sebuah KOLEJ beredar

Salah seorang warga Banjar, Jawa Barat, menunjukkan rakaman video bugil siswi SMKN Kota Banjar, Selasa (19/8/2014). 

BANJAR - Warga Kota Banjar, Jawa Barat, dihebohkan dengan beredarnya video bugil seorang siswi berparas cantik berdurasi RG (16). 

Pelaku diketahui tercatat sebagai salah satu pelajar di sebuah SMKN di wilayah tersebut.
Sesuai maklumat yang dikumpulkan, video yang dirakam di bilik bilik mandi tersebut memperlihatkan seluruh bahagian tubuh tanpa sehelai kain. 

Video yang beredar di kalangan masyarakat itu terdiri daripada dua fail dengan tempoh 36 saat dan satu minit. 

Dalam rakaman video pertama, pelaku yang berkulit putih dengan perawakan langsing melakukan adegan masturbasi. 

Sedangkan video kedua, pelaku dengan rambut terurai sebahu menunjukkan adegan nakalnya ke depan kamera. Diduga seluruh adegan tersebut dirakam sendiri oleh pelaku menggunakan telefon bimbit miliknya. 

"Ini dirakam sendiri pakai telefon kayaknya soalnya tangan satunya lagi yang merakam," kata Endang (45), salah seorang warga Banjar yang mempunyai kedua-dua video siswi bugil itu, Senin (18/8/2014). 

Menurut Endang, kedua video bugil ini beredar sudah hampir seminggu lalu di Kota Banjar. Cepat beredarnya video ini menggunakan telefon bimbit ke telefon bimbit warga. 

Awalnya video dengan pelaku yang sama ini hanya beredar satu file. Namun, beberapa hari terakhir diikuti beredarnya video dengan pelaku sama. 

"Pada mulanya beredar satu video, terus ada lagi satu. Pelaku dan lokasi sama perempuan cantik itu," tambah Endang. 

Salah seorang kepala sekolah SMKN Banjar mengakui bahawa pelaku adegan dalam kedua video itu adalah salah seorang pelajarnya. Namun, hampir sebulan lalu siswi itu mengundurkan diri dari sekolah itu. 

"Jadi sebelum beredar, dia sudah keluar sekolah atas keinginan sendiri atau mengundurkan diri. Lah, pelaku dalam video adalah siswi di sini," kata kepala sekolah yang enggan disebutkan namanya. 

Sampai saat ini, kes peredaran video bugil siswi cantik di Kota Banjar tersebut masih ditangani Satreskrim Polres Banjar. 

Kepolisian masih berupaya mengumpulkan bukti dan menyiasat pelaku dan penyebar video bugil tersebut.

tribunnews.com


Read more...

Sabtu, 9 Ogos 2014

Emma Maembong selar pihak ubah suai foto dengan tompokan AIR MANI

FOTO (kiri) wajah Emma Maembong yang diubah suai dengan diletakkan ‘tompokan air mani’, manakala gambar kanan adalah gambar asal pelakon itu dalam telefilem Yess Boss Raya. Hari ini Emma tampil dengan menyelar sikap pihak yang tidak bertanggungjawab dalam mengubahsuai gambarnya itu sebagai tujuan memburuk-burukkannya. - Foto BHonline

KUALA LUMPUR: Emma Maembong menyelar sikap sesetengah pihak yang tidak bertanggungjawab mengubahsuai gambarnya untuk tujuan memburukkan kekasih hati kepada Zizan Razak itu. 

Pelakon telefilem Yess Boss Raya terbitan Zeel Production di TV3 jam 9 malam itu tidak gusar dengan penyebaran gambar yang menampakkan tompokan yang kononnya air mani di wajahnya. 


Gambar berkenaan kini tersebar dan menjadi sebutan di alam maya. 

"Saya tak takut kerana semua ini memang cubaan untuk menjatuhkan nama saya. Saya ada gambar asal. Jadi kepada yang cuba membuat onar, bawa bertaubatlah. 

"Saya ikutkan malas nak layan semua ini kerana tidak mendatangkan faedah langsung. Tapi ini ruang untuk saya perbetulkan perkara yang memang tak betul," katanya. 

Telefilem Yes Bos Raya diarahkan Pyan Screw dan turut dibintangi Fahrin Ahmad, Noorkhiriah dan Norlia Ghani.


Sumber BHonline



Read more...

Jumaat, 8 Ogos 2014

6 GAMBAR,PAWAGAM INI HANYA MENAYANGKAN FILEM LUCAH SAHAJA

Maurice Laroche, pemilik pawagam dewasa Cinema Le Beverley, memegang tiket saat ia menimbulkan di loket di bioskopnya di Paris, Perancis, 15 Julai 2014 The Beverley adalah pawagam terakhir di Paris yang masih memainkan filem porno. STEPHANE DE SAKUTIN / AFP / Getty Images
 Gulungan filem 35mm berjudul "Porno Girls" kelihatan di luar projyeksi di pawagam dewasa Le Beverley di Paris, 30 Julai 2014 Wayang ini berusaha dikunjungi kira-kira 700 penonton setiap minggu. REUTERS / Christian Hartmann
 Maurice Laroche, berpose di ruang unjuran di pawagam dewasa Le Beverley di Paris, 30 Julai 2014 Wayang yang mempunyai izin rasmi ini kerap dikunjungi oleh sejumlah pelanggan setia. REUTERS / Christian Hartmann
 Maurice Laroche, menyemburkan pengharum ruangan di dalam bilik pawagam di Le Beverley, Paris 15 Julai 2014 Wayang ini menghadapi persaingan dari maraknya filem pornografi di internet. STEPHANE DE SAKUTIN / AFP / Getty Images
 Maurice Laroche, pemilik pawagam khusus dewasa Le Beverley berpose di sebelah tulisan "Sangat dilarang bagi yang berumur di bawah 18" di Paris, 30 Julai 2014 Wayang ini hanya diperuntukkan bagi pengunjung yang telah dewasa. REUTERS / Christian Hartmann
Warga melintas di depan pawagam khusus dewasa Le Beverley di Paris, 30 Julai 2014 REUTERS / Christian Hartmann

Tempo.co


Read more...

Selasa, 5 Ogos 2014

TREND TERKINI,GADIS TAYANG BULU KETIAK

Pamer bulu ketiak
Kegilaan terbaru melanda ramai wanita China apabila mereka berlumba-lumba menayangkan ketiak selekeh dan berbulu kerana tidak dicukur.
Gambar ketiak masing-masing kini dilaporkan memenuhi laman sesawang Weibo yang berfungsi seperti Twitter di China bagi menyahut cabaran untuk peraduan selfie bulu ketiak terbaik. 
Peraduan yang diumumkan melalui Internet pada 17 Julai lalu itu berjaya menarik lebih 28.5 juta orang yang mula menyumbang ribuan gambar dalam tempoh hanya lima hari. 

Penganjur peraduan Gadis Yang Tidak Mencukur Bulu Ketiak itu berkata, ia bertujuan mewujudkan sikap positif di kalangan wanita terhadap persepsi kecantikan di mata masyarakat.




“Wanita perlu mempunyai keyakinan diri sama ada anda bercukur atau tidak,” katanya di laman sesawang itu.
Walaupun peraduan tidak menawarkan sebarang hadiah berakhir pada 22 Julai lalu, namun ramai wanita daripada terus memuat naik gambar ketiak mereka dengan hashtag berkenaan. 

Sebelum ini ada negara lain menggalakkan wanita berkongsi gambar bulu ketiak, bulu kaki dan sebagainya. 
- Agensi

Read more...

Isnin, 4 Ogos 2014

Padah Selfie Dengan Pistol, Pemuda Tertembak Diri Sendiri

Oscar Aguilar
TINDAKAN seorang doktor haiwan merakam gambar selfie dengan aksi bersama sepucuk pistol membawa padah apabila dia maut tertembak diri sendiri di Mexico.
Mangsa, Oscar Aguilar sebelum ini dilihat agak teruja berselfie sehingga merakamnya apabila bertemu setiap benda yang dirasai kelainan seperti kereta sukan mewah, motosikal berkuasa tinggi, dan sesuatu yang menarik perhatian wanita.
Bagaimanapun, obses lelaki warga Mexico itu memakan diri apabila dia meminjam sepucuk pistol untuk merakam selfie terbaru.
Jirannya, Manfredo Paez, 57, memberitahu, dia terdengar bunyi letupan sebelum terdengar jeritan.
Jelasnya, apabila tiba di rumah pemuda berkenaan, dia mendapati mangsa berada dalam keadaan kesakitan kerana tertembak.
Polis memberitahu, mangsa yang mati ketika dalam perjalanan ke hospital tidak mengetahui bahawa pistol yang dipinjam mempunyai peluru.
Sumber mStar Online

Read more...

Ahad, 3 Ogos 2014

Impian Bercuti Musnah, CCTV Di Bilik Mandi


KUALA LUMPUR: Rancangan lima sekeluarga untuk bercuti akhirnya terbantut gara-gara menjumpai kamera tersembunyi di bilik air tempat penginapan mereka.

Keluarga tersebut bercuti pendek ke Ipoh sempena cuti Hari Raya dan menyewa sebuah homestay di sana.

Ahli Parlimen Segambut Lim Lip Eng berkata, salah seorang ahli keluarga memberitahu, mereka bergilir-gilir untuk mandi.

"Dia adalah orang yang terakhir mandi. Ketika hendak menanggalkan pakaian, pandangannya tertarik kepada satu lubang di atas siling," kata Lim. 

"Dia dengan cepat kembali memakai pakaiannya dan mendapatkan kerusi untuk memeriksa lubang tersebut," katanya kepada pemberita pada Sabtu.

Lim berkata, lelaki berusia 31 tahun itu menyedari bahawa ia adalah satu kamera CCTV (kamera litar tertutup). Dia terus menelefon polis, dan apabila mereka sampai pengurus homestay itu diarahkan agar tidak mengunci semua bilik, jelas Lim.

"Mereka menemui sebuah bilik kecil dengan sebuah komputer di dalamnya, yang merakam rakaman dari kamera".

Lim berkata, rakaman dalam komputer itu terkandung video teman wanita lelaki tersebut yang sedang mandi.

Pengurus mendakwa bahawa kamera diletakkan di bilik mandi untuk memeriksa kecurian. 

"Apabila lelaki itu membuat laporan di Balai Polis Sungai Senam, dia berkata pegawai penyiasat tidak mengambil kenyataan, sebaliknya meminta lelaki tersebut menyelesaikan kes ini dengan pemilik homestay. 

"Kes ini diklasifikasikan sebagai kes sivil oleh pegawai penyiasat itu," kata Lim. 

Selepas tidak mendapat apa-apa maklum balas dari pihak berkuasa, salah seorang ghali keluarga itu mendapatkan pertolongan Lim.

Ketua Polis Daerah Ipoh Asisten Komisioner Sum Chang Keong berkata beliau mengambil perhatian kes ini sudah melihatnya.

mStar Online

Read more...

Jumaat, 1 Ogos 2014

VIDEO,AKIBAT KALAH BERTARUH PIALA DUNIA LELAKI PANJAT GUNUNG DENGAN MEMAKAI SELUAR DALAM WANITA

Jon Jolley
Wrexham (Wales): Seorang peminat bola sepak di sini mungkin menjadi orang yang paling rugi dalam bertaruh ketika kejohanan Piala Dunia lalu.
Jon Jolley bertaruh £100 (RM540.00) ke atas Brazil untuk menjuarai kejohanan itu dengan penyerang handalannya Neymar memenangi anugerah kasut emas. Kerana begitu yakin akan memenangi pertaruhan itu, dia juga berikrar: “Jika Brazil tidak berjaya membawa pulang piala kali ini, saya akan mendaki Gunung Snowdon dengan hanya memakai thong (seluar dalam wanita),” katanya.
Namun, sangkaan Jolley meleset kerana Brazil gagal memenangi piala berkenaan.
Dengan kekalahan Brazil 1-7 kepada Jerman dalam peringkat separuh akhir, Jolley terpaksa menunaikan janjinya.
Menurut media, dengan tidak memakai apa-apa selain seluar dalam wanita, Jolley mendaki gunung setinggi 1,085 meter itu dalam masa selama tiga setengah jam untuk sampai ke puncak, kelmarin. “Saya orang yang berpegang pada janji. Biasanya jika bertaruh dalam perlawanan, saya tidak akan menyuarakan sesuatu seperti ini, tetapi kali ini Neymar dan David Luiz benar-benar menghampakan saya. “Selepas menangis selama beberapa jam, saya sedar saya boleh menjadikan kekecewaan ini kepada sesuatu yang positif. “Dengan menunaikan janji saya itu, saya menjadi lelaki pertama mendaki gunung dengan berseluar dalam. Pada masa sama, saya juga memungut derma dan berjaya mengumpul £450 (RM2,427) untuk tujuan kebajikan,” katanya. 

Read more...

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP